۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۸۲۱
آیت الله نوری همدانی:

حضور در پای صندوق های رای تکلیف شرعی و عقلی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با تاکید بر ضرورت حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای، گفت: حضور مردم در این عرصه باید همچون راهپیمایی 22 بهمن پرشور و حماسی باشد.
آيت الله حسين نوري همداني آيت الله حسين نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز جمعه در دیدار استاندار و اعضای ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قم، از تلاش ها و اقدامات این ستاد در راستای فراهم کردن زمینه های لازم جهت برگزاری با شکوه انتخابات مجلس قدردانی کرد.

این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط منطقه ای و تحولات بین المللی، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارای اهمیت به مراتب بیشتر از دوره های گذشته دانست.

وی حضور در عرصه انتخابات را تکلیف شرعی، عقلی و ملی دانست و با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، اظهار داشت: همه باید برای تحقق این اصل مهم تلاش کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تحسین بصیرت، زمان شناسی و حضور در صحنه مردم وفادار نظام مقدس اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ما از همان ابتدای نهضت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه در عرصه های مختلف حضور یافته اند و با نقش آفرینی، کید و توطئه دشمنان را خنثی کرده اند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه در این دوره نیز مردم باید در صحنه حاضر شوند و از انقلاب و آرمان ها و دستاوردهای آن دفاع کنند، افزود: امروز ملت های بسیاری چشم به مردم ما دوخته اند و در این شرایط باید همه با صلابت در صحنه حاضر شویم.

وی انتخابات را به عرصه جهاد و مبارزه تشبیه و تصریح کرد: در این عرصه مردم می توانند با حضور در صحنه اسباب اقتدار، صلابت و عزت بیش از پیش نظام و خود را فراهم و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه انتخابات مجلس نهم همچون حماسه 22 بهمن باید پرشور و گسترده باشد، اظهار داشت: مردم باید انتخابات را یک حماسه و جهاد الهی بدانند و با این دید در عرصه ایفای نقش کنند./924/پ202/ج
ارسال نظرات