۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۸۳۹

لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایی در زنجان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان از مشخص شدن لیست نهایی این جبهه برای انتخابات مجلس نهم در استان زنجان خبر داد.
اصول گرايان
حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی، سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار رسا در زنجان اظهار داشت: بر اساس بررسی‌ها و اجماع صورت گرفته در جبهه متحد اصولگرایی استان زنجان محمد اسماعیلی به عنوان گزینه نخست جبهه متحد در حوزه انتخابیه زنجان و طارم معرفی شده و دکتر محسن علیمردانیان دومین گزینه در این حوزه است.

وی همچنین در خصوص حوزه انتخابیه خدابنده گفت: در این حوزه نیز جبهه متحد اصولگرایان نام سید محمد موسی سجاسی را در لیست خود قرار داده است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان همچنین در خصوص حوزه انتخابیه ماهنشان، ایجرود و انگوران گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته رضا عبداللهی به عنوان گزینه مورد نظر در این حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی، همچنین از عدم اجماع این جبهه بر سر معرفی گزینه مورد نظر در حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره خبر داد و گفت: این جبهه در حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره گزینه‌ای را مد نظر نداشته و در لیست خود جای نداده است./935/پ202/ج
ارسال نظرات