۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۲۳۸۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

ملت ایران اسلامی در دفاع از ارزش های انقلاب ثابت قدم هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان باید منتظر پاسخ دندان شکنی در 12 اسفند امسال از سوی ملت ایران باشند، گفت: ملت ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهند داد ارزش ها و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی به همین راحتی تضعیف شود
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در ششمین گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی استان که در کیاکلا برگزار شد با اشاره به نعمات الهی و قدرنشناسی انسان ها از موهبات الهی گفت: برخی از اوقات ما انسان ها از نعمتی که خداوند به ما عطا کرده است غافل می شویم و از آنها جهت عاقبت به خیری خود بهره مند نمی شویم.

وی، عدم توجه به داشته ها و فرصت های موجود را از صفات نادرست انسانی عنوان کرد و بیان داشت: برخی ها در قضاوت ها هم فقط به نقاط منفی و نداشته ها گرایش و توجه دارند و کمتر به نقاط مثبت توجه می کنند و باید مراقب بود تا این قضاوت ها در جامعه عادت نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: انسان باید زمانی که سلامتی دارد قدر آن را بداند و نه این که این سلامتی را از دست داد آن زمان قدرش را بداند و باید از نعمت سلامتی زمانی شکر به عمل آید که از آن برخوردار هستیم مانند جوان تا زمانی که در سن جوانی است باید قدرش را بداند و از لحظات جوانی استفاده بهینه کند تا در پیری که دیگر توان دوران جوانی را ندارد حسرت آن را نخورد.

وی تصریح کرد: ما در زمانی حضور داریم که جمهوری اسلامی ایران برپا است و رهبری آن را شخصی بر عهده دارد که نظیرش در هیچ یک از کشورهای جهان پیدا نمی شود و این یکی از بزرگ ترین نعمت الهی است که باید قدردان این موهبت الهی باشیم و با استفاده از منابعی نظیر نهج البلاغه و کتب دینی معتبر اوقات فراغت خود را پر ساخته و از این برکات معنوی در خودسازی بهره مند شویم.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به حضور مردم انقلابی استان در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: با توجه به تبلیغات سوء، هوای سرد و بارانی مردم انقلابی، مؤمن و وفادار به انقلاب ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند و فتنه ها و توطئه های دشمنان هیچ گاه تأثیری در مقاومت مردم بر علیه استکبار جهانی نخواهد داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: حضور گسترده مردم مؤمن و انقلابی مازندران در انتخابات خود گام دیگری در تثبیت جمهوری اسلامی ایران است و باید این فرصت الهی را مغتنم شمرده و زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم آوریم تا شرمنده امام و شهدا نباشیم.

وی با اشاره به این که امروز گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی در همه دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی نهادینه شده است، گفت: بیداری اسلامی که در ملل اسلامی آغاز شده است به برکت این انقلاب شکوهمند است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمنان از بیش از سه دهه قبل از هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب و نظام دینی استفاده کردند، تصریح کرد: اما با وجود همه این دشمنی ها ملت ولایت مدار ایران اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه همه توطئه ها را خنثی کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان باید منتظر پاسخ دندان شکنی در 12 اسفند امسال از سوی ملت ایران باشند، گفت: ملت ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهند داد ارزش ها و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تضعیف شود./950/پ202/س
ارسال نظرات