۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۰۶۸
رییس ستاد انتخابات زنجان:

مشارکت بالا در انتخابات امیدبخش بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان این که مردم با مشارکت بالا در انتخابات شرکت می‌کنند، گفت: مشارکت بالا در انتخابات امیدبخش بیداری اسلامی است.
انتخابات
فیروز احمدی، رییس ستاد انتخابات استان زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: تجربه 33 ساله نظام جمهوری اسلامی نشان دهنده این است که مردم ایران این دوره نیز همچون ادوار گذشته به صورت پرشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات به منزله مبارزه با استکبار جهانی است، اضافه کرد: مردم زنجان نیز همچون مردم سایر استان‌ها باشکوه و گسترده در انتخابات شرکت کرده و در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

احمدی با اشاره به این‌که تلاش های دشمنان در راستای کمرنگ‌کردن حضور مردم در انتخابات است، افزود: خوشبختانه مردم کشور به این موضوع پی برده و از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند، در شرایطی که نظام اسلامی به عنوان الگویی برای سایر کشورهای منطقه تبدیل شده است، این انتخابات امیدبخش بیداری اسلامی خواهد بود.

وی بیداری اسلامی را الهام گرفته از آرمان های ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد اجرای پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی در غرب هستیم، نباید تعجب کرد چراکه کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی از صدور انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه در هراس هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای نمایندگی مجلس در روزهای تبلیغات شد و اظهار داشت: کاندیداهای انتخابات مجلس باید از دادن وعده‌های دروغ به مردم پرهیز کنند، چراکه در صورت عدم تحقق وعده‌ها نوعی جو بی اعتمادی در جامعه حاکم خواهد شد.

وی با اشاه به ضرورت توجه مردم به حدود اختیارات و وظایف نمایندگان مجلس، به انتخاب کاندیدای اصلح از سوی مردم تاکید کرد و افزود: انتخاب فرد اصلح موجب تشکیل مجلسی قوی و کارآمد می شود، مجلسی که مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی می‌ایستد./935/ت302/س
ارسال نظرات