۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۴۰۷۴
مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان:

زنان خوزستان با حضور حداکثری در انتخابات به ندای رهبری لبیک می گویند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان تعداد نامزدهای زن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را 13 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد 8 کاندیدای زن از مرکز استان و شهرستان باوی نامزد شده اند که این مسأله حاکی از مشارکت فعال زنان در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی جامعه است.
انتخابات
مریم حیدری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نزدیک شدن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حضور زنان خوزستانی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری پرشور و آگاهانه است که نشان می دهد زنان همواره جلو دار و پاسدار ارزش های والای انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه حضور زنان فهیم ایران اسلامی در صحنه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را یک موضوع چند بعدی خواند و بیان داشت: زنان با حضور در انتخابات نقش انسانی خویش را به عنوان یک فرد در جامعه ایفا می کنند و در بعد دیگر که بسیار حایز اهمیت است نقش زنان در خانواده و مشارکت تک تک اعضای خانواده در انتخابات است.

این مقام مسؤول تعداد نامزدهای زن شرکت کننده در انتخابات مجلس نهم را 13 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد 8 کاندیدای زن از مرکز استان و شهرستان باوی نامزد شده اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه زنان توانمند خوزستانی همچنان پر قدرت در صحنه های مختلف اجتماعی حضور فعال و موثر دارند، تأکید کرد: زنان غیور و شیر دل خوزستانی باید همچون گذشته در این عرصه مهم و تأثیر گذار حضوری فعال و چشم گیر داشته و با حضور در پای صندوق های رأی در تعیین سرنوشت آینده مملکت خود سهیم باشند.

حیدری تصریح کرد: تجربه نشان داده زنان ما هرگاه اراده کرده اند همسران و فرزندانشان را چه در سنگرهای دفاع از میهن و چه در عرصه های جهاد علمی و فرهنگی تا اوج قله های افتخار و سربلندی همراهی کرده اند.

وی  اظهار داشت: زنان خوزستانی این بار نیز به ندای قدسی ولی امر خود لبیک گفته و با حضوری حداکثری و تشویق دیگر اعضای خانواده خود نسبت به حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران را کور خواهند کرد./9465/ت303/ص
ارسال نظرات