۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۱۰۷
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

مشارکت حداکثری از صدها موشک برای دشمن مخرب تر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجتی با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های استکبار جهانی با خرج‌های میلیاردی برای ایجاد خدشه ای در انتخابات عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی برای دشمن از صد موشک شهاب3 مخرب تر خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي مدير حوزه علميه خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، روز گذشته در جمع طلاب و روحانیان حوزه های علمیه اهواز در مسجد اعظم تصریح کرد: تلاش و دغدغه روحانیان حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی باشد.

وی با تأکید بر برنامه ریزی های استکبار جهانی با خرج های میلیاردی برای ایجاد خدشه ای در انتخابات، عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی برای دشمن از صد موشک شهاب3 مخرب تر خواهد بود.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با اشاره به فعالیت60 نهاد رسمی در واشنگتن علیه جمهوری اسلامی با هدف بررسی راه های سرنگونی انقلاب اسلامی، خاطرنشان ساخت: دنیا بداند ملت ایران اسلامی ذره ای از حمایت از ولایت فقیه، کوتاه نخواهد آمد.

استاد حوزه علمیه با بیان این که امام خمینی(ره) برای ما ثابت کرد که هر کس از پرچم حق در صحنه دفاع کند مقدس تر است، اظهار داشت: طلاب و روحانیان بدانند که امروزه باید بیش از پیش در صحنه حاضر باشند.

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: پیش از انتخابات، طبیعی است در انتخاب کردن نمایندگان اختلاف سلیقه باشد اما پس از انتخابات باید صمیمت ها میان همدیگر دو چندان شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به دیدار جوانان 73 کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: اسلام آوردن شان استون فرزند مطرح ترین کارگردان آمریکایی، نشان از تحقق افق روشن امام خمینی(ره) و فرمایش های 15سال پیش رهبری مبنی بر این که «آینده از آن حزب الهی هاست»، است.

مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان با بیان این که امروزه سخنگوی محرومان جهان مقام معظم رهبری است، تأکید کرد: عبودیت و بندگی موجب باعث تأثیر گذاری سخنان امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای در سراسر جهان شده است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که عبودیت رمز سعادت دنیوی و اخروی است، اضافه کرد: مواظب اعمال خود باشیم چرا که انسان قدم به قدم طاغوتی می شود./9463/پ202/س
ارسال نظرات