۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۳۵۰
شیخ نعیم قاسم؛

هرگونه اقدام نظامی علیه ایران محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیر کل حزب الله لبنان با هشدار نسبت به هر گونه اقدام نظامی علیه ایران، گفت: جنگ علیه ایران منجر به بروز بحران و ناامنی در تمام منطقه خواهد شد.
شيخ نعيم قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، عصر روز گذشته در مصاحبه خبری با خبرنگار خبرگزاری رویترز که در دفتر وی در بیروت برگزار شد، تاکید کرد: آمریکا می داند که اگر جنگی با ایران درگیرد، تمام منطقه بدون تردید دچار بحران خواهد شد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس از پیامدهای سهمگین اقدام نظامی علیه ایران آگاه نیست، افزود: رژیم صهیونیستی قادر به کنترل پیامدهای این جنگ غیر محتمل نخواهد بود؛ چراکه حمله به تاسیسات هسته ای ایران، منطقه را به آتش خواهد کشید.

وی با اشاره به تلاش های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای تشویق و ترغیب آمریکا به وارد شدن به جنگ با ایران، افزود: این امر از این جهت است که دشمن اشغالگر، خود از هر اقدامی علیه ایران عاجز است و آمریکا به سبب مخاطرات این جنگ و شرایط داخلی خود نمی خواهد وارد چنین جنگی شود.

شیخ نعیم قاسم در ادامه در پاسخ به این پرسش که در صورت وقوع هر گونه جنگی از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران آیا حزب الله نیز با این رژیم وارد جنگ خواهد شد یا نه، پاسخ گفت: جمهوری اسلامی ایران به تنهایی خواهد توانست با دفاع از خود به رویارویی با این رژیم غاصب بپردازد و نیازی به دخالت حزب الله لبنان نیست، اگر چه این جنگ غیر محتمل تمام منطقه را درگیر و دچار بحران خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حزب الله لبنان آماده مقابله با هرگونه تحرک و تجاوز گری رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت: مقاومت همواره آماده است تا در برابر هر گونه تجاوزگری و تعرض از سوی این رژیم پاسخی کوبنده دهد.

گفتنی است که مقام های رژیم صهیونیستی اخیرا لفاظی های جنگ طلبانه خود را تشدید و تهدید کرده اند که اگر تحریم های مورد حمایت آمریکا علیه ایران با شکست روبرو شود، این کشور را هدف حمله نظامی قرار خواهند داد./981/ب902/گ
ارسال نظرات