۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۳۷۲
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

خواستاران خلع سلاح مقاومت جماعتی ورشکسته اند

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم کسانی را که در لبنان به دنبال خلع سلاح مقاومت هستند، جماعتی ورشکسته خواند و خواسته های آنها را آمریکایی ـ صهیونیستی دانست و مخالفت خود را با دخالت لبنان در امور داخلی سوریه اعلام کرد.
شيخ نعيم قاسم، معاون سيد حسن نصر الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی در بیروت، کسانی را که در لبنان خواستار خلع سلاح مقاومت هستند، جماعتی ورشکسته خواند و گفت: آنها به دنبال ترویج دادن شعاری هستند که به نظر آنها جذاب است، ولی در واقع پوچ و بی ارزش است و خریداری نخواهد داشت.

وی این شعارهای پرزرق و برق را تکرار خواسته های آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست که خواستار لبنانی ضعیف و ناتوان هستند تا به راحتی بر آن کنترل داشته باشند و افزود: این در حالی است که با وجود این مقاومت و سلاحش، آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی توانند لبنان را پلی برای رسیدن به خواسته های خود سازند.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر اینکه دخالت جویی در مسایل داخلی سوریه بر خلاف منافع لبنان است، دخالت جویی برخی گروه های لبنانی در امور داخلی سوریه را مورد انتقاد قرار داد و گفت: لبنان تاب و توان پیامدهای درگیر شدن در امور داخلی سوریه را ندارد و نباید به گذرگاهی برای اجرای طرح های آمریکایی و صهیونیستی علیه سوریه تبدیل شود.

وی با تاکید بر نقش مقاومت در حمایت از لبنان، افزود: لبنان نباید به دروازه ای برای صادارات انواع مختلف تروریسم تحت هر نام و عنوانی تبدیل شود؛ چراکه چشم اندازی جز قتل و کشتار و آشوب بی پایه و اساس پیش رویش قرار ندارد./981/ب903/گ
ارسال نظرات