۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۴۳۰
آیت الله طبرسی پس از شرکت در انتخابات؛

حضور حداکثری مردم در انتخابات پاسخی محکم به تهدید‌ها و تحریم های سی ساله است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، پیام حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی را روسیاه شدن و بی آبرویی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات امروز پاسخ محکمی به تهدیدها و تحریم های سی ساله نظام سلطه خواهد بود.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران با حضور در شعبه شماره 112 اخد رای واقع در مسجد امام سجاد (ع) خیابان 18 دی شهرستان ساری رای خود را به صندوق انداخت.

آیت الله طبرسی در پاسخ به خبرنگاران، حضور در انتخابات را پاسخ محکمی به توطئه افکنی های سی ساله دشمنان دانست و گفت: علیرغم همه توطئه‌های دشمنان ملت ایران امروز حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه‌های صهیونیستی در طی چند ماه گذشته علیه انتخابات در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: امروز روز شکست آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات نهم اشاره کرد و افزود: ملت ایران باید همان طوری که ایشان فرمودند با حضور خود در پای صندوق های رأی بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که رسانه های صهیونیستی همه توان خود را برای کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار گرفته اند، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر پاسخ کوبنده ای به همه یاوه گویی های آنها خواهند داد.

وی هر رأی هر ایرانیان را مهم و تأثیرگذار خواند و با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز فرمودند، ملت ایران اسلامی در ساعت های اولیه رأی گیری در سر صندوق های رأی حضور یابند، ادامه داد: مشارکت در انتخابات مهر تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، انتخابات را بارزترین و ممتازترین دستاورد سیاسی نظام مردم سالاری دینی و نماد شکوهمند حضور عملی مردم در میدان تصمیم گیری و اداره کشور دانست و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است که امروز منصه ظهور خواهد رسید.

وی ادامه داد: دلبستگی مردم مومن و شریف ایران اسلامی به انقلاب و آرمان های بنیان گذار کبیر آن، حضرت امام خمینی(ره)که درپیروی ازفرامین مقام معظم رهبری و به صورت شرکت گسترده و همه جانبه در پای صندوق های رای تبلور می‌یابد.

امام جمعه ساری، انتخابات را  میثاق جمعیِ ملتی هوشیار، انقلابی و همیشه در صحنه با قانون اساسی کشور  دانست و خاطرنشان کرد:  ملت ولایت مدار ایران اسلامی بهای خون هزاران شهید گلگون کفن، قوام خود را در بیش از سه دهه از روند پرفراز و نشیب ایران اسلامی با همه بدخواهی ها و کینه توزی ها حفظ کرد و اینک به صورت الگویی تمام عیار، مردم بیداری خواه دیگر کشورها رادردست یابی به مدل و راهبردی نظام مند در قالب برگزاری انتخابات به خروش و جوشش در آورده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، پیام حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی را روسیاه شدن و بی آبرویی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات امروز پاسخ محکمی در بی اثر بودن تهدید  تحریم های سی ساله نظام سلطه خواهد بود./950/پ202/ع

ارسال نظرات