۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۴۴۴۵
آیت الله موسوی جزایری:

هر رأی ملت تیری به قلب دشمن است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در نخستین دقایق آغاز انتخابات رأی خود را به صندوق انداخت و اظهار داشت: هر رأی تیری به قلب دشمن و نشانه عمل به تکلیف شرعی است.
آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري گفت و گوي خبرنگاران با آيت الله موسوي جزايري گفت و گوي خبرنگاران با آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري در آستانه رأي دادن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در نخستین دقایق آغاز رأی گیری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان رأی خود را به صندوق رأی انداخت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: هر رأی تیری به قلب دشمن و نشانه عمل به تکلیف شرعی است.

وی در ادامه ابراز داشت: خداوند متعال بیان می کند که «خیر الخیر ما کان عاجله» و مردم نیز می بایست هر چه زودتر پای صندوق های رأی حاضر شوند و افرادی هم که در این امر پسندیده شرکت کردند «سعیکم مشکور و عملکم مقبول» هستند.

شرکت در انتخابات به معنای دلبستگی به آرمان های انقلاب است

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: مردم مسلمان و غیور ایران تا پایان امروز وظیفه دارند در این امر پسندیده شرکت کنند و چه بهتر که هر چه زودتر اقدام به انجام این عمل کنند و می بایست برای این کار خود ارزش قایل شوند؛ چرا که با این کار ضربه محکمی بر پیکره استکبار جهانی زده می‌شود.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اقدام ها و دسیسه های دشمنان نسبت به خدشه در روند برگزاری انتخابات، اظهار داشت: حضور در انتخابات به معنای شرکت کردن در تعیین سرنوشت کشور است و حال آن که دشمن با شدت در تلاش برای ضربه به نظام اسلامی است و برای اجرایی کردن این مسأله اقدام ها و استراتژی های زیادی همچون تحریم و تهدید در پیش گرفته، مردم می بایست در این انتخابات مهم شرکت حداکثری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان سخنان خود حضور حداکثری مردم در انتخابات را به معنای دلبستگی به آرمان های انقلاب دانست و گفت: این حضور حداکثری مردم دشمنان را نا امید می کند./9465/پ202/ع

ارسال نظرات