۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۴۶۳
آیت الله شبستری:

بصیرت مردم در نخستین ساعات رأی‌گیری ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: حضور پرشور و بابصیرت مردم به تبعیت از رهبری در نخستین ساعات اخذ رای ستودنی و قابل تقدیر است.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور در مسجد آیت الله انگجی تبریز، رای خود را به صندوق انداخت.

وی در سخنانی با اشاره به حضور پرشور مردم در بسیاری از شعبه‌های اخذ رای در استان اظهار داشت: حضور پرشور و بابصیرت مردم به تبعیت از رهبری در نخستین ساعات اخذ رای ستودنی و قابل تقدیر است.

آیت الله شبستری با بیان اینکه 12 اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود، تصریح کرد: مردم ایران با آگاهی و فهم بالای خود و بنا به فرموده‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، وظیفه خود می‌دانند که پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی باشند.

وی حضور مردم در تمام انتخابات‌های گذشته را نشان‌دهنده ثبات و پایداری مردم نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم با ثبات قدم در مسیر ارزش های الهی انقلاب، هیچ‌گاه استقلالی که با تلاش و دادن خون شهدا به دست آورده‌اند را از دست نخواهند داد.

امام جمعه مردم تبریز با تاکید دوباره بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تصریح کرد: قطعا این حضور گسترده موجب یاس و ناامیدی دشمنان و شادی مردم به پاخاسته جهان می‌شود، البته به حمد الهی مردم ما آگاه و زمان‌شناس هستند و همواره حضور خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند.

آیت الله شبستری اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس را با توجه به گسترش بیداری اسلامی در منطقه بسیار حساس ارزیابی کرد و گفت:‌ چشم دنیا به ایران دوخته شده است، امروز شاهد اضمحلال تمام ابرقدرت‌های پوشالی جهان با عزم و اراده امت اسلامی هستیم.

گفتنی است، علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی نیز صبح امروز در نخستین ساعات رای‌گیری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در صندوق شماره 94 مستقر در مسجد انگجی تبریز حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت. /935/پ202/ع

ارسال نظرات