۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۸۸۴
امام جمعه موقت زنجان:

امروز نوبت منتخبان ملت است که به وظیفه خود عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت زنجان گفت: مشارکت بیش از 64 درصدی مردم در حماسه 12 اسفند نشان دهنده از علاقه‌مندی ملت به نظام اسلامی است.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام میریعقوب موسوی، امام جمعه موقت زنجان، امروز در مراسم شکرگزاری نمایندگان راه یافته به مجلس، اظهار داشت: تبلیغات گسترده دشمنان و استکبار جهانی در راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات با حضور و مشارکت گسترده مردم خنثی شد.

وی با بیان این که ملت قهرمان ایران با حضور در پای صندوق‌های رای در 12 اسفند حماسه بزرگی را آفریدند، تاکید کرد: نباید ارزش‌های مادی موجب جدایی نمایندگان از مردم شود، چرا که جدایی بین نمایندگان و مردم به سود جامعه نیست.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به این که مردم با حضور در پای صندوق‌های رای پیروی خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم آگاهانه مردم پای صندوق های رای نشانه ولایتمداری مردم استان زنجان بود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و همگان در برابر خون فرزندان مادران شهید مسؤولیم، افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای ثابت کردند که عملا از خون شهدا، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، امروز نوبت منتخبان ملت است که به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه موقت زنجان حضور گسترده مردم در انتخابات را سیلی محکمی به صورت استکبار دانست و انتخاب مردم شهرهای زنجان و طارم به عنوان دو نیروی با ایمان، متعهد و متدین را یادآور شد و تاکید کرد: منتخبان مردم نیز باید در خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه نباید روحیه جاه‌طلبی و مقام‌طلبی، نمایندگان را از خدمتگزاری به مردم غافل کند، یادآور شد: نباید ارزش‌های مادی موجب جدایی نمایندگان از مردم شود، حل مشکلات اجتماعی و معیشتی از مهم ترین خواسته های مردم از نمایندگان است.

وی با بیان این که مردم صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان مسؤولان نظام و نمایندگان مجلس هستند، افزود: نماینده مردم باید به فکر جوانان بوده و زمینه‌های اشتغال را برای جوانان فراهم کند، بیکاری از مشکلات اصلی استان زنجان محسوب می شود./935/پ202/س
ارسال نظرات