۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۲۵۰۶۴
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان:

زنده بودن فرهنگی شهادت موجب شکست استکبار می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان زنده کردن فرهنگ ایثار و شهادت را بهترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان دانست.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدير حوزه علميه امام خميني (ره) اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرام پور نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان خوزستان امروز در سالروز شهادت 9 تن از اعضای شورای مرکزی جهاد آبادان در سال 69 اظهار داشت: شهادت مقدس‌ترین آمال و آرزوی انسان‌ها است که بشریت را از اندیشه‌های مادی‌گرایانه نجات و به سمت شناخت واقعی از خداوند سوق می دهد.

وی در ادامه بیان داشت: شهید سرمایه جاودانه ای برای ملت و جامعه است و شهدای گرانقدر ما چراغ فروزان آسمان هدایت و روشنگری این ملت هستند. شهدا با بینش و شناخت در مسیر ولایت و رهبری حرکت کردند و به این منزلت بالا رسیده اند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان خوزستان در پایان سخنان خود گفت: ما به واسطه فرهنگ شهادت، غرب و نظام دروغگوی استکباری و استبدادی را به زانو درآوردیم.

مردم در دور دوم انتخابات مراقب دسیسه های دشمنان باشند

همچنین حجت الاسلام مهدی محمدی پور امام جمعه موقت آبادان با اشاره به حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی مدت‌ها وقت خود را برای به چالش کشیدن انتخابات صرف کرد و سعی نمود مردم را از نظام دور و میزان مشارکت در انتخابات را کاهش دهد.خوشبختانه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مردم ایران بار دیگر سیلی محکمی به گوش استکبار زد و برای همیشه امید آنان را به یأس بدل کرد.

وی با بیان این که مجلس کارآمد سبب بالندگی ملی بیش از پیش خواهد شد، خاطر شان کرد: حفظ همدلی، بینش سیاسی و شعور اجتماعی در برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات دور نهم مجلس باید مورد توجه ویژه آحاد جامعه قرار گیرد.

وی با تأکید بر حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات اظهار داشت: مردم باید آگاه باشند تا افرادی را به مجلس بفرستند تا علاوه بر ولایت مداری از حقوق ملی و فراملی مردم دفاع کند.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به تلاش گسترده و چندین ماهه رسانه های غربی در جهت حضور کمرنگ مردم در انتخابات 12 اسفند گفت: خوشبختانه مردم غیور نظام اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در برابر دسیسه ها و تبلیغات شوم دشمنان ایستادگی کرده و با حضوری همه جانبه در انتخابات شرکت کردند.

حجت الاسلام محمدی پور در پایان سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای جهاد سازندگی آبادان شهادت را از نعمات بزرگ الهی دانست و گفت: بهترین شکل تکریم شهیدان تداوم راه و خواست آنها است./9465/پ202/ص
ارسال نظرات