۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۵۱۲۷
امام جمعه موقت کوت عبدالله:

پیشرفت و شرافت کشور به برکت خون شهدا است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام جابریان بیان داشت: پیشرفت و شرافت ما به برکت خون پاک شهدایی است که با اخلاص از جان گذشتند و با خونشان درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کردند.
حجت الاسلام و المسلمين جلال جابريان
امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز
مصلاي کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان، امام جمعه موقت کوت عبدالله خوزستان در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت با حضور چشمگیر خود حجت را بر همه تمام و توطئه های را خنثی کرد، مسؤولان به شکرانه نعمت وجود این مردم، همه توان خود برای خدمت به آنان به کار گیرند.

وی ادامه داد: نمایندگان منتخب مردم خوزستان باید نسبت به ایجاد اشتغال و تسهیل در امور ازدواج جوانان اقدام هایی در خور این مردم انجام دهند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید در سال 1358 اشاره کرد و بیان داشت: امام(ره) نسبت به شهدا حساسیتی ویژه ای داشتند و می فرمودند« هرگاه وصیت نامه شهیدی را مطالعه می کنم، احساس حقارت می کنم» این جملات ایشان، گواهی روشن بر نگاه والای رهبر کبیر انقلاب به جایگاه شهدا است.

وی ابراز داشت: هر چه داریم از شهدا است، عزت، عظمت، استقلال، ثبات، پیشرفت و شرافت ما به برکت خون پاک شهدایی است که با اخلاص از جان گذشتند و با خونشان درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کردند.

حجت الاسلام جابریان افزود: امروز، ما جوشش این خون ها را افزون بر ایران، در سایر کشورهای اسلامی و آزادی خواه جهان می بینیم، این خون ها امید ها را در دل مستضعفان زنده کرده است که می توانند در مقابل استکبار بایستند.

وی با اشاره به 24 اسفند سالروز بمب گذاری در نمازجمعه تهران تاکید کرد: این جنایت و دیگر جنایت های بزرگ از سوی منافقین در حق مردم ما انجام شد، همین منافقینی که تا مرفق دستشان به خون بی گناهان آلوده است.

امام جمعه موقت کوت عبدالله با اشاره به حمایت برخی ها از منافقین اظهار داشت: امروز که دولت عراق تصمیم گرفته است که منافقین را از این کشور بیرون کند، کشورهای غربی و به اصطلاح مدافع حقوق بشر و همچنین برخی از حکام کشورهای عربی و به اصطلاح اسلامی، نگران سرانجام این جرثومه های قتل و غارت شده اند.

وی با انتقاد شدید از مواضع پادشاهان برخی کشورهای عربی در قبال منافقین گفت: این اسلام نمایی تا کی می خواهد ادامه یابد؟ ما می دانیم که دولت عراق برای اخراج منافقین تحت فشار است، اما امیدواریم بر اساس زمان اعلام شده، آنان را بیرون کنند.

حجت الاسلام جابریان در بخش دیگری از سخنانش به کشف توطئه های غربی و عربی در سوریه اشاره کرد و اذعان داشت: پانزده هزار نیروی مسلح خارجی در حال مبارزه با مردم سوریه هستند، دشمنان می خواهند همان فتنه ای را که در سال 88 در ایران راه انداختند و نتیجه ای نگرفتند را در سوریه انجام دهند و به نتیجه برسند.

وی تاکید کرد: گناه بزرگ سوریه حمایت از ایران، حزب الله و حماس است، هم اکنون سوریه در خط مقدم مقاومت است ودشمن از این موضوع بسیار نگران است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به توطئه برخی شبکه های ماهواره ای در این باره اشاره کرد و گفت: شبکه های مزدور و خبیث الجزیره و العربیه کمر همت بسته اند تا اسلام را نابود کنند./945/پ201/س

ارسال نظرات