۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۵۱۳۶
عضو خبرگان رهبری:

حضور پرشور مردم در انتخابات وظیفه مسؤولان را سنگین‌تر کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: مردم کشورمان با شرکت پرشور و آگاهانه در انتخابات مجلس نهم دین خودشان را به انقلاب و کشورشان ادا نمودند اما این به معنی نبود برخی مشکل ها و نارسایی ها در کشور نیست.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در خطبه های نماز جمعه اردبیل با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: این حضور حماسی حاوی پیام های مهمی به دشمنان نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دشمنان از ماه ها قبل برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده بودند، خاطر نشان کرد: نظام سلطه با اعمال فشارهای سیاسی و تحریم های اقتصادی و علمی گسترده علیه ایران قصد داشت با ناامید کردن مردم و بدبینی میان حکومت و ملت فاصله بیاندازد، تا شاید حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ملت ایران با زمان شناسی و درک موقعیت حساس نظام اسلامی، وارد صحنه شدند، تصریح کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم سراسر ایران پای صندوقهای رای در دوازدهم اسفند نشان داد که آخرین حریه های نظام سلطه نیز در رسیدن به اهداف نامبارکشان علیه ایران اسلامی بی اثر بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی تصریح کرد: حقیقت حضور حماسی ملت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آنست که مردم تنها با تکیه بر بصیرت سیاسی و دینی خود و به توصیه مقام معظم رهبری و علما وارد میدان شدند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه چراغ سبزهای آمریکا و غرب به ایران اسلامی پس از انتخابات اخیر مجلس در نتیجه شرکت پرشور مردم در این عرصه مهم است گفت: 16 مرکز تحقیقاتی آمریکا اعلام کرده اند که فعالیت های هسته ای در ایران صلح آمیز و به منظور تامین انرژی انجام می شوند.

عضو خبرگان رهبری عقب نشینی غرب از مواضع خصمانه خود علیه ایران را از برکات حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند دانست و اظهار داشت: در حالی که غرب به شدت بر طبل جنگ علیه ابران می کوبید پس از انتخابات مجلس در ایران، رییس جمهور آمریکا نیز اعلام کرد که گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح نیست.

خطیب جمعه اردبیل ادامه داد: امروز نظام اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی مقابل هرگونه تهدید و تحریمی با عزت و افتخار ایستادگی کرده، مساله که دشمنان نیز خود به آن معترف هستند و به این نتیجه رسیده اند که نظام ایران از یک پشتوانه بسیار قوی مردمی برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با بیان اینکه دشمنان دیگر حربه و سوژه ای برای تخریب نظام اسلامی ندارد، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده هر گاه ملت پشت سر ولایت فقیه در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان ایستادگی کرده و در صحنه حاضر شده اند، نظام سلطه کاری از پیش نبرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجلاس اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: خبرگان ملت نیز طی این اجلاس از حضور به موقع و آگاهانه ملت در صحنه انتخابات تقدیر و رسالت مسؤولان نظام برای خدمت به اینملت انقلابی را خطیر ارزیابی کردند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: مردم کشورمان با شرکت پرشور و آگاهانه در انتخابات مجلس نهم دین خودشان را به انقلاب و کشورشان ادا نمودند اما این به معنی نبود برخی مشکل ها و نارسایی ها در کشور نیست، هنوز خانواده هایی در ایران به لحاظ برخی مشکلات اقتصادی در مضیقه هستند که انتظار می رود اقدام های موثری در رفع آن صورت گیرد./935/پ201/س
ارسال نظرات