۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۶۳۰
استاد حوزه علمیه اروندکنار:

هوشیاری ملت ایران در برابر سرنوشت خود بی نظیر است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه اروندکنار، مردم ایران دارای بصیرت و هوشیاری کامل نسبت به مسائل پیرامون خود دانست و اظهار داشت: به یقین مردم ایران با بصیرت و هوشیار نسبت به مسائل پیرامون خود هستند و کاندیدای اصلح را روانه مجلس خواهند کرد.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام سید مجید شرفی، استاد حوزه علمیه اروندکنار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به انتخابات دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: خوشبختانه حضور مردم پای صندوق‎های رأی از دقایق اولیه اخذ رأی مناسب و چشم گیر بوده و این حضور لحظه به لحظه پررنگ‎تر می‎شود.

این فعال عرصه فرهنگی در ادامه تصریح کرد: حضور پرشور و مشارکت مطلوب مردم خوزستان تا این لحظه در انتخابات، حماسه‎ای دیگر خلق کرده که باید از همه آنها قدردانی کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اروندکنار بیان داشت: هر رأی این ملت، مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان جهانی و دشمنانی است که انتظار داشتند این حضور کمرنگ‌تر شود و مردم به پای صندوق‎های رأی نروند.

وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: این حضور مردم نشان از وحدت و همدلی آنان با یکدیگر و تجدید میثاق آنها با بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب، شهیدان و آرمان‎های آنان است.

امام جمعه اروندکنار، از عوامل دست‌اندرکار انتخابات خواست تا آخرین لحظه رأی‎گیری، تمام توان خود را برای اجرای خوب و بدون مشکل این رویداد بزرگ به کار خواهند بست.

حجت الاسلام شرفی در پایان سخنانش اظهار داشت: به یقین مردم ایران با بصیرت و هوشیار نسبت به مسائل پیرامون خود هستند و کاندیدای اصلح را هم روانه مجلس خواهند کرد./9465/پ202/س
ارسال نظرات