۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۲۷۶۳۹

وضعیت جسمی امام جمعه ماهشهر رو به بهبود است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر که در یک سانحه هوایی آسیب دیده بود، به منظور ادامه درمان به بیمارستان فوق تخصصی تهران منتقل شد.
حجت الاسلام غبيشاوي ، امام جمعه ماهشهر در بيمارستان تهران حجت الاسلام غبيشاوي ، امام جمعه ماهشهر در بيمارستان تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه و استاد حوزه علمیه ماهشهر، که بر اثر سانحه هوایی بالگرد به شدت مصدوم شده بود، به بیمارستان فوق تخصصی تهران جهت انجام معاینات نهایی و ادامه معالجه منتقل شد.

مجید غبیشاوی، برادر امام جمعه ماهشهر در گفت وگویی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، اظهار داشت: خوشبختانه با یاری خداوند متعال و دعای مردم حال ایشان رو به بهبودی است و بنا به گفته پزشک معالج به بیمارستان تهران منتقل شده است.

سید امیرعباس میرابوالفتحی از پزشکان معالج حجت الاسلام غبیشاوی بیان داشت: به لطف خداوند و دعای خیر مردم قدرشناس ماهشهر حال عمومی حجت الاسلام غبیشاوی نسبت به 48 ساعت گذشته بسیار بهتر شده است.

این متخصص جراحی عمومی در ادامه گفت: با توجه به عمل جراحی بسیار سخت و طولانی که روی وی انجام گرفته است ضروری دیده شد که به منظور انجام مراحل تکمیلی درمان به مراکز پیشرفته‌تر اعزام شود.

میرابوالفتحی یادآور شد: عمل جراحی بسیار سختی روی ناحیه شکم امام جمعه ماهشهر صورت گرفت که بیش از پنج ساعت به طول انجامید.

قابل ذکر است، امام جمعه ماهشهر دوشنبه این هفته در سانحه هوایی بالگرد به شدت از ناحیه شکم مصدوم و در بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر تحت عمل جراحی قرار گرفت./9465/پ203/س
ارسال نظرات