۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۲۸۳۸۰

شارژ بن‌کارت طلاب همزمان با پایان نمایشگاه کتاب

خبرگزاری رسا ـ پس از دو سال کش و قوس و وعده وعیدهای فراوان از سوی مسؤولان، سرانجام بن کارت کتاب طلاب حوزه‌های علمیه به مبلغ 20 هزار تومان شارژ شد.
بن کارت خريد کتاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ بن کارت کتاب طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه پس از دو سال وعده های چند باره مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری‌های دست اندرکاران حوزه، با پایان یافتن نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شارژ شد.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگویی که 22 دی ماه سال گذشته در حاشیه برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در قم با خبرنگار خبرگزاری رسا داشت، دلیل تأخیر شارژ بن کارت کتاب طلاب را وجود برخی بروکراسی‌های اداری ذکر و اظهار امیدواری کرده بود که این بن کارت‌ها در ماه‌های پایانی سال گذشته شارژ شود.

شارژ بن کارت کتاب طلاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلام به مبلغ بیست هزار تومان در حالی صورت می گیرد که بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز گذشته بیست و سوم اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

خبر اعلام شارژ بن کارت کتاب طلاب به مبلغ بیست هزار تومان از سوی مدیرکل تسهیلات معاونت امور طلاب حوزه‌های علمیه در حالی منتشر شده است که هنوز شماری از طلاب حوزه فاقد بن کارت هستند و افزون بر این مبلغ شارژ این بن کارت پیش از این سی هزار تومان بوده است.
 
قابل ذکر است، با افزایش قیمت کاغذ و خدمات و چاپ و نشر که نتیجه آن افزایش قیمت کتاب است تنها می‌توان یک جلد کتاب تهیه کرد./924/ت303/ن

ارسال نظرات