۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۵۹۹
آیت الله طبرسی خواستار شد؛

بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر تقویت معنویت در جامعه، گفت: اجرای برنامه های دینی و فرهنگی و ترویج ارزش های ناب دینی در جامعه بر رشد معنویت در جامعه کمک خواهد کرد.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران روز گذشته در دیدار مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری، با تأکید بر تقویت معنویت در جامعه، گفت: اجرای برنامه های دینی و فرهنگی و ترویج ارزش های ناب دینی در جامعه به رشد معنویت در جامعه کمک خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود با مهم ارزیابی کردن مسأله حجاب در دین مبین اسلام، گفت: مقوله عفاف و حجاب همواره مورد توجه و تاکید ائمه معصومین(ع) و همچنین بزرگان دینی ما بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید از همه ظرفیت های موجود در کشور در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه بهره گرفت، افزود: بدحجابی در کشور با مبانی دینی و اسلامی ما در تضاد است.

آیت الله طبرسی بهره گیری از الگوهای اسلامی را بهترین راه برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ صحیح عفاف و حجاب در جامعه دینی دانست و خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی عفت و پاکدامنی برای همه زنان جهان است و این بانوی بزرگ اسلام باید الگوی همه زنان جامعه دینی قرار گیرد.

وی با بیان این که حضرت زهرا(س) الگوی همه زنان عالم است، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اسلامی باید در همه ابعاد این بانوی نمونه اسلام را الگوی خود قرار دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سیره حضرت زهرا (س) بسیار فراگیر و گسترده است، تصریح کرد: باید سیره حضرت زهرا(س) در ولایتمداری، تقوا و شوهر داری بیشتر درجامعه تبیین شود.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که درس مادر بودن، همسرداری و حجاب و عفاف را باید از فاطمه (س) آموخت، تصریح کرد: جامعه اسلامی امروز بیش از پیش نیازمند بهره گیری از الگوی ائمه اطهار (س) به ویژه حضرت زهرا (س) است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان اسلام از هر فرصتی برای ضربه زدن به ارزش های اسلامی استفاده می کنند، بیان داشت: ترویج ارزش های دینی و تقویت معنویت حقیقی در جامعه راه مقابله با همه توطئه های دشمنان اسلام است.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز نسل جوان جامعه هدف اصلی دشمنان قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: این مسأله رسالت دستگاه های فرهنگی را بیش از گذشته سنگین تر کرده است.

آیت الله طبرسی همچنین بر تقویت وحدت میان دستگاه های فرهنگی تأکید کرد و گفت: تقویت وحدت میان متولیان امر فرهنگی و پرهیز از موازی کاری می تواند علاوه بر تأثیر گذاری برنامه ها، جامعه اسلامی را در برابر هجمه های گسترده غرب واکسینه کند./950/پ202/ج

ارسال نظرات