۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۷۷۴
در راهپیمایی سراسری؛

مردم ایران طرح الحاق بحرین به عربستان را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف کشور، با برپایی تظاهراتی طرح استکباری آمریکایی الحاق بحرین به عربستان سعودی را محکوم کردند.
تظاهرات تظاهرات آرشيوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به دنبال مطرح شدن طرح الحاق بحرین به عربستان سعودی، مردم شهرهای مختلف کشورمان امروز پس از اقامه نماز جمعه دست به راهپیمایی زدند و این طرح را محکوم کردند.

مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی با در دست داشتن پرچم بحرین و با سر دادن شعارهایی، طرح الحاق این کشور به عربستان سعودی را طرحی آمریکایی استکباری دانستند.

راهپیمایی مردم ایران در اعتراض به طرح الحاق بحرین به عربستان با فراخوان و دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفت.

در تهران این مراسم بعد از اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با سخنرانی سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در خیابان های اطراف دانشگاه تهران برگزار شد.

در پایان تظاهرات مردم ایران قطعنامه ای در محکومیت جنایات رژیم آل خلیفه و آل سعود و همچنین محکوم کردن طرح الحاق بحرین به عربستان سعودی قرائت شد.

مردم قم نیز بعد از اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله استادی از حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) به سمت میدان شهدا راهپیمایی کردند و جنایات آل خلیفه و سرکوب مردم بحرین را محکوم کردند.

گفتنی است، ائمه جمعه شهرهای بزرگ کشور نیز در خطبه های نماز جمعه طرح الحاق بحرین به عربستان سعودی را طرحی با چراغ سبز آمریکا و استکبار جهانی توصیف و تاکید کردند: ملت بحرین اجازه نخواهند داد که آل خلیفه و آل سعود این طرح شیطانی را اجرایی کنند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات