۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۵۵۵
مجمع جهانی اهل بیت خواستار شد؛

محاکمه خواننده هتاک در آلمان

خبرگزاری رسا ـ مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‏ای با سپاس از سوگواران سالگرد شهادت امام علی النقی(ع)، از دولت آلمان خواست که با محاکمه خواننده هتاک به مقدسات، مبانی آزاداندیشی و دموکراسی را در عمل نشان دهد.
مجمع جهاني اهل بيت (ع)


به گزارش خبرگزاری رسا، در پی استمرار اهانت به مقام والای امام هادی(ع) که عکس العمل غیرت‌مندانه مردم ولایتمدار ایران اسلامی را در پی داشت، مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‏ای ضمن سپاس از سوگواران سالگرد شهادت امام علی النقی(ع)، از دولت آلمان خواست که با محاکمه خواننده هتاک به مقدسات، مبانی آزاداندیشی و دموکراسی را در عمل نشان دهد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«إنَّ الذین یؤذونَ اللهَ و رسوله لَعَنَهُم الله فی الدُنیا والآخِرَة وَ أعدَّلَهم عَذابَاً مُهینا ـ "کسانی که خداوند و پیامبر او را برنجانند خداوند در دنیا و آخرت ایشان را لعنت می کند و برایشان عذابی خفت‏بار آماده ساخته است». سوره احزاب ـ آیه 56.

پس از آنکه ندای شیطانی استکبار جهانی از حلقوم بی‏شرم یک خواننده هتاک خارج شد و با توهین به ساحت مقدس «حضرت امام علی النقی علیه السلام» قلب حضرت ولی‏عصر(عج) را مملو از درد و غم نمود، شیفتگان ائمه اطهار ـ علیهم السلام ـ در سراسر ایران، روز شهادت آن امام همام را به عرصه افتخارآفرین تجلی عشق به اهل بیت پیامبر(ص) تبدیل کردند.

مجمع جهانی اهل بیت(ع) وظیفه خود می‏داند که ضمن قدردانی از مردم باغیرت و متدین ایران اسلامی که با برپایی عزاداری و دسته‏های سینه‏زنی در چند روز گذشته، موجب تسلیت امام زمان(عج) شدند، توجه مردم شریف ایران و نیز مجامع جهانی را به نکات زیر جلب نماید:

1. اقدام نابخردانه‏ دشمنان معنویت و انسانیت در اهانت به امامین جوادین ـ علیهما السلام ـ در دو سال اخیر، ادامه توطئه اسلام‏ستیزی است. این حرکات شوم، در راستای اقداماتی نظیر "انتشار کتاب کفرآمیز سلمان رشدی مرتد"، "چاپ کاریکاتوردرباره وجود مقدس پیامبر اکرم(ص)" و "قرآن‏سوزی کشیش سفیه و کینه‏توزآمریکایی" صورت می‏گیرد. بی‏شک این هتاکی‏ها و جسارت‏ها، برای تحریک احساسات پاک مردم و تلاش برای تقدس‏زدایی از نمادهای دینی انجام می‏شودو برای دستیابی به مقاصد سیاسی است.

2. اگرچه معمولا اینگونه افراد که به همه قید و بندها پشت پا زده و به اعتقادات میلیون‏ها نفر اهانت می‏کنند، افرادی بی‏ارزش و بی‏آبرو بوده و دارای مشکلات روحی و روانی هستند، اما اقدام قاطع و قوی در برابر اقدامات آنان موجب صیانت از دین و حفاظت از عقاید جوانان می‏گردد.

3. همانطور که مراجع عظام تقلید فتوا داده‏اند این خواننده خبیث و مرتد، در حکم سابّ‏النبی(ص) است و اقدام شنیع او مطابق آموزه‏های تمامی ادیان الهی و مذاهب مختلف، محکوم و مردود است.

4. اقدام این خواننده و دیگر توهین‏کنندگان به اهل بیت علیهم السلام، خارج از مبانی عقل و منطق و مخالف آزادی اندیشه و فکر است؛ لذا از نظرکیفری وحقوقی قابل پیگرد می‏باشد. بنابراین حمایت مسؤولان برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی از این خواننده هتاک، موجب رسوایی بیش از پیش مدعیان آزاداندیشی و دموکراسی است.

5. مجمع جهانی اهل بیت ـ علیهم السلام ـ بنا به وظیفه شرعی و قانونی خود، ضمن محکوم کردن این اقدامات نابخردانه از سوی این عناصر پلید و مرتد، از مجامع حقوقی بین المللی و سازمانهای مدافع حقوق بشر می خواهد تا ترتیبی اتخاذ نمایند که بر اساس موازین حقوق بین الملل و مبانی دینی و اخلاقی، با این افراد هتاک و بی فرهنگ برخورد قانونی انجام شود.

6. از مقامات کشور آلمان ـ که دارای بیش از چهارمیلیون شهروند مسلمان است ـ می‏خواهیم که به احترام یک میلیارد مسلمان جهان و به پاسداشت موازین آزادی و آزادگی، نه تنها این خواننده هتاک و مرتد را زیر چتر حمایت امنیتی خود قرار ندهد؛ بلکه وی را برحسب قوانین جزایی و موازین حقوق بشر و آزادی عقیده، به اشد مجازات محکوم نماید. این کشور همانگونه که در سال 2004 فردی به نام «مانفرد اوان» را به دلیل توهین به قرآن مجید به یک سال زندان و انجام صدها ساعت خدمات اجتماعی محکوم نمود، اینک نیز اقدام عاجلی درباره این هتاک به عمل آورد تا سوءاستفاده‏کنندگان از اصل آزادی بیان، نتوانند دست به چنین اعمال ننگینی بزنند.

مجمع جهانی اهل بیت ـ علیهم السلام ـ در پایان یک بار دیگر از مردم سوگوار و جوانان غیرتمند ایران اسلامی سپاسگزاری نموده، عزاداری‏های پرشکوه در سالروز شهادت امام هادی(ع) را درس عبرت برای کسانی می‏داند که با اقدامات موهن و ناقض منطق خود، خشم عاشقان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام را برمی‏انگیزند اما در واقع، ایمان و اعتقادت آنان را آبدیده‏تر می‏کنند.

مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام
6 خرداد 1391
/919/د102/ن

ارسال نظرات