۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۹۶۰۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تأثیرگذاری معنوی ایران اسلامی در منطقه دشمن را نگران کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمنان با مشاهده نتایج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه بیش از گذشته نگران تأثیرگذاری معنوی ایران اسلامی در عرصه‎های بین‌المللی هستند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع فرهنگیان بسیجی استان اظهار داشت: منشأ بیداری اسلامی آرمان‎های انقلاب اسلامی و اندیشه های الهی امام راحل است.

وی با بیان این‌که مردم انقلابی و آگاه در روند بیداری اسلامی از عدم وجود رهبری واحد، آگاه و دشمن شناس رنج می برند، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی الهام‌بخش حرکت شیعیان و مسلمان در مقابله با نظام سلطه و نفوذ استعمارگران شرق و غرب در منطقه است.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که تفکر اسلامی و بسیجی مردم ایران سرمشقی زیبا برای ملت های دنیا است، گفت: دشمنان با مشاهده نتایج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه بیش از گذشته نگران نفوذ معنوی ایران اسلامی در عرصه‏های بین‌المللی هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا رهنمودهای ولایت فقیه را قطب‌نمای حرکت انقلابیون در کشورهای اسلامی دانست و افزود: اگر امروز شاهد تأثیرپذیری معادلات سیاسی و اقتصادی منطقه‌ای و بین‎المللی از ایران و موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب هستیم، همه نشان از نفوذ معنوی ایران دارد.

وی، خواستار تبعیت همگان از رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه شد، تصریح کرد: تاریخ نشان داده؛ هرگاه ملت با هوشیاری و عمل در لحظه نسبت به توصیه‎های رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در صحنه حاضر شده‎اند، توفیقات بزرگی عائد مردم و نظام اسلامی شده است.

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود ترویج فرهنگ بسیجی را لازمه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و حماسه فتح خرمشهر که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود، همه نشات گرفته از فرهنگ ایثار، شهادت و بسیج بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه حساس بودن به مسایل سیاسی، چگونگی حکومت دولت‌ها و اجرای قوانین فرازمانی را از خصوصیات جوامع بیدار برشمرد و گفت: امروز زیر سایه لطف الهی و ولایت فقیه، اعتقاد و فرهنگ جامعه اسلامی در جهان از نفوذ و قدرت بالایی برخوردار شده است./935/پ202/س

ارسال نظرات