۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۲۹۹۰۱
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بیداری اسلامی هدف متعالی امام خمینی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، بیداری اسلامی را بزرگ‌ترین هدف امام خمینی(ره) دانست و با اشاره به این که بنیانگذار کبیر انقلاب با این هدف رهبری یک نهضت بزرگ اسلامی را آغاز کرد، گفت: این شخصیت بی نظیر قرن حاضر با پشتوانه مردمی توانست بساط رژیم فاسد و دیکتاتور را برچیند.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا
حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، ادامه راه امام راحل را نجات بخش بشریت دانست و گفت: امام خمینی(ره) الگویی بارز برای همه جوامع دنیا است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید بر اهتمام رسانه های ارتباط جمعی در پوشش اخبار و گزارش‌های آیین‌های گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در حقیقت ارج نهادن به کمال و معنویت انسانی است.

وی، وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل را نقشه راه آینده دانست و با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی باید با مراجعه به این منبع غنی برنامه‌های خود را براساس رهنمودهای امام راحل تنظیم کنند، افزود: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت را دوباره برای ملت ایران زنده کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، به خیزش‌های مردمی در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که بیداری اسلامی که امروز در منطقه ایجاد شده برگرفته از اندیشه متعالی امام راحل است، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان منطقه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را الگوی حرکت‌های آزادی‌خواهانه خود قرار داده‌اند.

حجت الاسلام نظری، بیداری اسلامی را بزرگ‌ترین هدف امام خمینی(ره) دانست و با اشاره به این که بنیانگذار کبیر انقلاب با این هدف رهبری یک نهضت بزرگ اسلامی را آغاز کرد، گفت: این شخصیت بی نظیر قرن حاضر با پشتوانه مردمی توانست بساط رژیم فاسد و دیکتاتور را برچیند.

وی با بیان این که اندیشه‌های ناب امام راحل امروز در عمق جان ملت‌های مسلمان دنیا جای دارد، بیان داشت: جریان بیداری اسلامی که امروز در خاورمیانه به وجود آمده متأثر از اندیشه‌های ناب و انقلابی حضرت امام است و ما امروز آثار و برکات آن را در آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی ملت‌های مسلمان منطقه شاهد هستیم.

حجت الاسلام نظری با بیان این که امام خمینی(ره) یک شخصیت جهانی بود و صلابت، شجاعت و روحیه‌ای مثال زدنی داشت، گفت: این شخصیت ارزشمند روحیه سیاسی و شجاعت بی‌نظیری داشتند و امام با رهبری تاریخی خود دشمنان را مأیوس و اسلام را پیروز کرد.

وی افزود: امام راحل ارزش‌های دینی و اسلامی را پس از سال‌ها مهجوریت و گمنامی به صحنه زندگی بازگرداند و در این راه تلاش بسیار زیادی را متحمل شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران با اشاره به این که قیام عظیم اسلامی با رهبری مرجعیت دینی، همراهی روحانیت اصیل و ملت ایران آغاز شد، ادامه داد: ملت ایران نیز با همه توان خود از امام خمینی(ره) را تا پیروزی آن نهضت عظیم یاری دادند که این نشان دهنده علاقه قلبی مردم به امام راحل و برپایی یک حکومت اسلامی بود.

وی با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سبب خوشحالی همه آزادگان و مستضعفان عالم شد، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره مدافع ملت‌های آزاد و مسلمان بوده‌اند.

حجت الاسلام نظری با تأکید براین که امروز نسل جوان ما باید بیشتر با اندیشه‌های امام راحل آشنا شوند، خاطرنشان کرد: مسؤولان دینی و فرهنگی کشور وظیفه دارند، جوانان کشور را با آرا و افکار متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا کنند.

وی در ادامه افزود: انتقال اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی(ره)، تبیین جایگاه ارزشمند ولایت فقیه، انعکاس فراگیر و صادقانه عملکرد سازنده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشویق اذهان و افکار عمومی به تبعیت از ولی فقیه زمان و رهبری انقلاب یکی از نیازهای جامعه امروز ما است که همه باید در جهت تحقق آن گام بردارند.

حجت الاسلام نظری با تأکید بر بزرگداشت هر چه با شکوه و معنوی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: ترویج اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و انتقال آرمان‌های آن حضرت یک ضرورت و نیاز جهانی است.
 
وی اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی(ره) از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا قله‌های رفیع عزتی که امروز ملت ایران به آن دست یافته است، مرهون مجاهدت‌ها و روشن بینی‌های امام راحل عظیم الشان انقلاب است./950/ت302/س
ارسال نظرات