۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۳۰۷۴۳
صبح امروز در قم؛

آزمون ورودی مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی مرکز فقهی ائمه اطهار در دو رشته تخصصی فقه، اصول و تفسیر صبح امروز در قم برگزار شد.
مرکز فقهي ائمه اطهار


حجت الاسلام جواد نوروزی‌گهر، مدیر داخلی آموزش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، در حاشیه آزمون ورودی این مرکز، در گفت‌و‌گو با خبرنگاررخبرگزاری رسا گفت: این آزمون دومین دوره ورودی مرکز فقهی ائمه اطهار است که در دو بخش فقه ، اصول و تفسیر با حضور 200 شرکت کننده در قم  برگزار شد.

وی در ادامه افزود: استفاده از اساتید مجرب، کلاس‌هاس پژوهشی، کمک هزینه تحصیلی مناسب، و استفاده از کتابخانه تخصصی، بخشی از امکانات این مرکز فقهی است که به طلاب ارائه می‌شود.

مدیر داخلی آموزش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از استقبال خوب طلاب از این دوره تخصصی خبر داد و گفت: طلاب به مرحله‌ای رسیده اند که به حضور در این‌گونه مراکز احساس نیاز می‌کنند و به همین دلیل در این دوره از استقبال خوبی از سوی طلاب مواجه شدیم.

حجت الاسلام نوروزی گهردر پایان گفت: نتایج آزمون کتبی دهم تیر ماه از طریق پایگاه اینترنتی مرکز به نشانی http://www.markazfeqhi.com به اطلاع خواهد رسید  و پذیرفته شدگان در آزمون کتبی، پس از مصاحبه شفاهی، می توانند در سال تحصیلی جدید در کلاس‌های این مرکز شرکت کنند.

یاد آور می شود که مرکز فقهی ائمه اطهار به همت مرجع عالی قدر مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی در سال 1376با هدف تربیت طلاب نخبه تأسیس شد و بعد از رحلت آیت الله فاضل فرزند ایشان مسؤولیت این مرکز را برعهده دارند./905/پ202/ن

ارسال نظرات