۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۰۸۴۰
آیت الله طبرسی مطرح کرد؛

دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای نشان دهنده اقتدار اطلاعاتی نظام

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، با قدردانی از دستگاه‌های اطلاعاتی کشور و دستگیری عوامل اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، این مهم را نشان دهنده اقتدار اطلاعاتی نظام مقدس اسلامی ارزیابی کرد.
آيت الله طبرسي آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های  نماز جمعه عبادی و سیاسی مرکز استان، با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) و تبریک در پیش بودن بعثت نبی مکرم اسلام، گفت: وجود مبارک پیامبر اکرم(ص) نعمت بزرگ و هدیه‌ گرانقدر الهی به مردم جهان است و ما مسلمانان باید قدردان این موهبت و هدیه‌ الهی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و با تأکید بر این که همه باید برای تحقق شعار امسال گوش به فرمان رهبری انقلاب باشیم، افزود: رهبر انقلاب با شناخت کامل از شرایط نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور توسعه اقتصاد داخلی، امسال را سال حمایت از تولید ملی نامگذاری کردند.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این‌که رسیدن به نقطه مطلوب توسعه اقتصادی باعث می شود که تهدیدها و تحریم های دشمنان علیه نظام اسلامی بی اثر شود، ادامه داد: توجه به تولید ملی، کشور را در برابر هر بخشی از کشورهای بیگانه بی نیاز خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت توجه مسؤولان به شعار امسال، بیان داشت: باید از تمامی امکانات و منابع برای تولید ملی و جذب سرمایه‌گذار استفاده تا افزون بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اشتغال پایدار در کشور ایجاد شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی باید تلاش کنیم امور مربوط به کشاورزی به صورت صحیح و اصولی در مازندران احیا شود.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار چند روز گذشته نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان باید همه تلاش خود را برای تحقق دغدغه های رهبری به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این‌که مقام معظم رهبری در هر دوره با رهنمودهای عالمانه خود راه صحیح پیشرفت و تعالی را پیش روی مجلس و دولت قرار می دهند، ادامه داد: وکلای ملت باید تلاش کنند تا همواره در مسیر ولایت گام بردارند.

وی با تأکید بر این که نمایندگان مجلس باید از هرگونه جناح بندی های سیاسی پرهیز کنند، تصریح کرد: خدمت‌گزاری بی منت و صادقانه تنها دغدغه نمایندگان باشد.

امام جمعه ساری با بیان این‌که وکلای ملت با وضع قوانین درست و اصولی و با سلامت سیاسی، فکری، اخلاقی و اقتصادی در رفع مشکلات اساسی مردم بیش از پیش کوشا باشند، ادامه داد: مردم کشورمان به وظیفه خود عمل کردند و امروز نوبت نمایندگان است که در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارند.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به بیداری اسلامی در خاورمیانه اشاره کرد و آن را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروز گفتمان امام و انقلاب اسلامی در همه دنیا گسترش یافته است.

وی همچنین به دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای در کشور اشاره کرد و افزود: دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای نشان از اقتدار سربازان گمنام امام زمان (عج) در داخل و خارج از کشور می‌دهد و مردم باید قدر امنیت موجود در کشور را بدانند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به برخی مشکلات پیش‌روی صنعت کشاورزی اشاره کرد و با تأکید بر این‌که تعیین قیمت محصولات کشاورزی در سازمان بازرگانی توجیهی ندارد، گفت: جهاد کشاورزی باید در زمینه قیمت گذاری پیشگام باشد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: بعثت پیامبر اکرم (ص) روز بزرگ و با عظمتی برای همه مسلمانان جهان است./950/پ202/ج

ارسال نظرات