۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۳۱۲۷۷
به مناسبت میلاد امام حسین، امام سجاد و حضرت ابوالفضل؛

برنامه«چلچراغ» از رادیو معارف پخش‌ می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده «چلچراغ»، به مناسبت شب میلاد حضرت امام حسین، حضرت اباالفضل و حضرت امام سجاد علیهم السلام از رادیو معارف پخش می‌شود.
راديو معارف


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت  فرخنده میلاد سه نور از انوار رحمت الهی، حضرت امام حسین، حضرت اباالفضل و حضرت امام سجاد علیهم السلام، ویژه برنامه زنده‌ای با عنوان «چلچراغ» میهمان شنوندگان رادیو معارف خواهد بود.

این ویژه برنامه در شب اول پخش مصادف با شب میلاد امام حسین علیه السلام به میراث علمی ایشان شامل احادیث فقهی، کلامی، اخلاقی، عرفانی و ادعیه پرداخته خواهد شد. همچنین در این شب موضوع توجه امام به مقوله علم و نیز امام حسین علیه السلام از نگاه قرآن و روایات از دیگر محورهای برنامه خواهد بود که توسط کارشناس این شب برنامه حجت الاسلام مطهری بررسی می‌شود.

در شب دوم ویژه برنامه زنده «چلچراغ» که مصادف است با شب میلاد حضرت اباالفضل العباس علیه السلام، چهره آن حضرت از نگاه خاندان وحی علیهم السلام و فضایل شاخص آن حضرت همچون بصیرت و ولایت پذیری با کارشناسی حجت الاسلام ذاکری بررسی می‌شود.

در شب سوم این ویژه برنامه نیز که مصادف با شب میلاد خجسته حضرت امام سجاد است نیز به دو محور موضوعی شخصیت علمی آن امام بزرگوار همچون تربیت شاگردان فقیه و اخلاقی، روایات فقهی، اخلاقی، عرفانی و آثار منظوم، شخصیت علمی امام از نگاه پیشوایان معضوم و اصحاب و مناظرات علمی و نیز شخصیت عبادی آن حضرت شامل نماز و روزه و حالات معنوی امام، ذکر خدا، ادعیه امام در مناسبت‌های محتلف، خداشناسی و هستی‌شناسی پرداخته خواهد شد.

ویژه برنامه زنده «چلچراغ» کاری از گروه فقه و سیره به تهیه کنندگی و سردبیری اکبر طالبی نیا، دستیاری روح الله اسماعیلی، نویسندگی محمد جواد محمدی و اجرای سید حمید حسینی از 2 تا 4 تیرماه ساعت 21:15 تقدیم شنوندگان رادیو معارف خواهد شد./919/د102/ن

ارسال نظرات