۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۳۱۳۲۷
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

در فتنه شاهد مظلومیت توأم با اقتدار نیروی انتظامی بودیم

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری و فتنه 88 را مقتدرانه و مظلومانه توصیف کرد.
توديع و معارفه فرمانده نيروي انتظامي قم حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قم که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، از نیروی انتظامی به عنوان بازوی انقلاب و ولایت فقیه یاد کرد.

امام جمعه قم در ادامه ماه های رجب، شعبان و رمضان را فرصتی طلایی برای رهایی از وسوسه های شیطان و توجه به معنویات دانست و گفت: شیاطین با بهره گیری از ابزار و امکانات مختلف به دنبال هدف قرار دادن شرف و ایمان جامعه است و ما باید در این خصوص هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر را سربازان و مجاهدان فی سبیل الله نامید و با بیان این‌که نیروی انتظامی یکی از کارآمدترین و غیرتمندترین نهادها در این زمینه است، یادآورشد: نیروی انتظامی به عنوان بازوی ولایت در حفظ و تامین امنیت اجتماعی نقش خود را ایفا کرده است.

نیروی انتظامی در اجرای طرح امنیت اخلاقی به هیچ عقب نشینی نکند

وی با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی از هیچ جوسازی باک ندارد و با شیاطین و مظاهر آن برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: این نیروی فریب خوردگان را ارشاد اما با ریشه‌ها برخورد قانونی و قاطع می کند.

تولیت آستانه کریمه اهل بیت، دست اندرکاران نیروی انتظامی را پا به رکابان نظام و مدافعان ارزش ها دانست و از تلاش های آنان در راستای حفظ ارزش ها و هنجارها در جامعه قدردانی کرد و با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی، گفت: نیروی انتظامی در اجرای این طرح به هیچ وجه عقب نشینی نکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نقش نیروی انتظامی را در مقابله با فتنه گران مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: ما در شرایط فتنه شاهد اقتدار و مظلومیت نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی بودیم و این نیروها دوران فتنه را با متانت پشت سر گذاشتند. فرمانده نیروی انتظامی نیز در آن با توجه به شرایط آن زمان که اقتضا می‌کرد که خون دل خورده و سکوت کند تا فتنه با شرح صدر خاموش شود.

امام جمعه قم در پایان از زحمات و فعالیت‌های ارزنده سردار مهدی توکلی فرمانده نیروی انتظامی استان قم قدردانی کرد.

فعالیت بیش از 70 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان برای تغییر روش زندگی مردم

سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی نیز در این مراسم با بیان این‌که مردم بیش از پیش پایبند به ارزش‌ها و اصول انقلاب هستند، از فعالیت بیش از 70 کانال ماهواره‌ای فارسی زبان برای تغییر روش زندگی مردم خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی با ارائه گزارشی از فعالیت های ناجا خاطرنشان کرد: ما ادعا نمی کنیم که نیروی انتظامی از هرگونه خطا و لغزش مبرا و مصون است، اما تلاش می‌کنیم بهتر از گذشته در مسیر اهداف خود فعالیت کنیم و گام برداریم.

سردار مهدی توکلی فرمانده پیشین انتظامی قم نیز در این مراسم، گزارشی از اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی استان ارائه و خدمت در قم را یک تکلیف دانست نه ماموریت سازمانی./924/پ202/ج
ارسال نظرات