۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۹۳۱
از شبکه‌های مختلف سیما؛

مسابقه تلویزیونی«ایستگاه نهج‌البلاغه» پخش می‌شود

مسابقه تلویزیونی «ایستگاه نهج البلاغه» با هدف معرفی و ترویج مفاهیم ناب این کتاب ارزشمند در اداره کل آموزش و پژوهش سیما تولید و از ابتدای ماه مبارک رمضان از شبکه های مختلف سیما پخش می شود.
نهج البلاغه

 

 

 

«ایستگاه نهج البلاغه» از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت 90 روز از شبکه های یک، دو، سه، چهار، تهران و آموزش پخش می شود.

سوالات این مسابقه در ایام ماه مبارک رمضان از اذان صبح تا اذان مغرب و پاسخ سوالات به همراه اسامی برندگان از اذان مغرب تا سحرگاه روز بعد از شبکه های مورد نظر پخش می شود.

علاقه مندان می توانند با ارسال عدد گزینه مورد نظر به شماره 3000077 در این مسابقه شرکت کنند.

از بین شرکت کنندگان این مسابقه روزانه اسامی 20 نفر به عنوان برنده اعلام خواهد شد و به هریک از برندگان مبلغ 50 هزارتومان اهدا می شود.

مدیرخدمات آموزشی و پژوهشی سیما افزود: این مسابقه با استفاده از شیوه ای مبتکرانه و به صورت تلفیقی رئال و موشن گرافیک سه بعدی تولید شده و فضای گرافیکی و تصویری جذاب برنامه، هر هفته متناسب با موضوع سوالات تغییر خواهد کرد.

سوالات، پاسخ ها و سایر اطلاعات مربوط به این برنامه همزمان در سایت اداره کل آموزش و پژوهش سیما به نشانی  www.tvr.ir در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد./919/د102/ن

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علیرضا دهقانی، مدیریت خدمات آموزشی و پژوهشی سیما گفت: این مسابقه تلویزیونی بر مبنای مباحث اجتماعی کتاب نهج البلاغه طراحی و تولید شده است.

ارسال نظرات