۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۳۳۸۶۲
آیت الله طبرسی:

اقتصاد مقاومتی علاج نارسایی‌ها و تنها راه عبور از تحریم‌ها است

خبرگزاری رسا ـنماینده ولی فقیه در مازندان گفت: مقام معظم رهبری راهکار مناسب برای برخورد با فشارهای اقتصادی دشمنان را ارائه کردند و حال وظیفه مسؤولان است در جهت تحقق این مسأله تلاش کنند.
آيت الله طبرسي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان، روزه داری را سبب از بین رفتن گناهان انسان دانست و گفت: این ایام فرصت خوبی برای پالایش اعمال خود است.


وی با تأکید براین که نباید لحظه های ماه مبارک رمضان سلک بشماریم، افزود: باید از فرصتی که خداوند متعال دراین ماه با فضیلت دراختیار ما قرار داده به خوبی در جهت تهذیب نفس بهره گیریم.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، کمک به محرومان و دستگیری از نیازمندان را از اعمال پسندیده این ماه دانست و تصریح کرد: باید در این امر نیکو حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهیم.


آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به گرانی و تورم کشور اشاره کرد و با بیان این که بخشی از این مسأله به تحریم علیه کشورمان باز می گردد، گفت: نباید در جامعه اسلامی عده ای با کم فروشی و احتکار فضای اقتصادی کشور را بحرانی جلوه دهند.


نماینده ولی فقیه در مازندران به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جمع کاگزاران نظام اشاره کرد و با تأکید براین که مسؤولان به سخنان معظم له در خصوص اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه کنند، افزود: باید سازوکار مطالبات رهبری در این خصوص فراهم شود.


آیت الله طبرسی، اقتصاد مقاومتی را علاج نارسایی های اقتصادی و تنها را عبور از تحریم ها دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری راهکار مناسب برای برخورد با فشارهای اقتصادی دشمنان را ارائه کردند و حال وظیفه مسؤولان است در جهت تحقق این مسأله تلاش کنند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مقام معظم رهبری همواره چند گام جلوتر از همگان حرکت می کنند، تصریح کرد: نامگذاری امسال معظم له نشان دهنده تدبیر و هوشمندی ایشان در مدیریت نظام اسلامی است.


وی در ادامه سخنان خود حاکم بودن تقوای سیاسی بر علمکرد همگان را مقوله ای مهم برای عبور از تحریم و فشار دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: کشور نیازمند انقلاب فرهنگی، اخلاقی و منش سیاسی از بعد اسلامی است.


امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری اشاره کرد و گفت: همه تلاش این روحانی شهید مشروطه مشروعه بود.


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امام خمینی (ره) با رهبری نهضت عظیم اسلامی ارزش های ناب دینی را در کشور احیاء کردند، افزود: امروز با گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب، ایران اسلامی پرچم دار حرکت های اسلامی در سطح بین اللمی است.


وی همچنین تبعیت از ولایت فقیه را یک تکلیف مهم دانست وبیان داشت: همه ما وظیفه داریم از این میراث گرانقدر صیانت کنیم.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، هدف دشمنان از تشدید تحریم و فشار اقتصادی علیه کشورمان، تضعیف نظام و از بین بردن استقلال ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب با وجود همه تهدید و تحریم ها امروز به جایگاه قدرتمندی در عرصه بین المللی رسیده است.


امام جمعه ساری، فشار اقتصادی را توطئه جدید دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: نظام سلطه باید بدانند که ملت ایران تا آخرین قطره های خون از نظام و انقلاب اسلامی حراست خواهد کرد.


وی، نجابت و بیداری ملت ایران اسلامی را الگویی برای همه ملت های دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از ملت های آزادی خواه دنیا مردم کشورمان را الگوی مبارزات خود علیه استکبار و استبداد قرار داده اند./950/پ201/س

 

ارسال نظرات