۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۴۲۸۶

حضور 250 استاد در طرح ضیافت اندیشه چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه چهارمحال و بخیتاری هدف اصلی برگزاری ضیافت اندیشه اساتید را ارائه مفاهیم مورد نیاز اساتید جهت انتقال به بدنه دانشجویی عنوان کرد و گفت: در برهه کنونی دشمنان از برخورد فیزیکی و جنگ افزاری با جمهوری اسلامی ایران در هراس هستند.
طرح ضيافت انديشه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام جعفرقلی جعفری، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری، روز گذشته در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه قرآنی اساتید دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همکاری همه دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید بسیار مطلوب بوده است که نشان از توجه و اهمیت به فعالیت های دینی از سوی دانشگاه ها است.

 مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه چهارمحال و بخیتاری هدف اصلی برگزاری ضیافت اندیشه اساتید را ارائه مفاهیم مورد نیاز اساتید جهت انتقال به بدنه دانشجویی عنوان کرد و گفت: در برهه کنونی دشمنان از برخورد فیزیکی و جنگ افزاری با جمهوری اسلامی ایران در هراس هستند؛ از این رو هجمه همه جانبه فرهنگی و دینی را علیه مرزهای ایران انجام می دهند تا جوانان را به تباهی بکشانند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به محورهای مهم طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این طرح اندیشه سیاسی، تعلیم، تربیت، اخلاق و معرفت دینی به اساتید شرکت کننده آموزش داده می‌شود.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: اساتید دانشگاه باید به عنوان افسران جنگ نرم، میدان جنگ را خوب بشناسند و بدانند چگونه باید در برابر دشمن سنگر بگیرند.

 

 وی با اشاره به نتایج نظر سنجی‌های انجام شده از اساتید در طرح ضیافت اندیشه سال گذشته در سطح کشور گفت: ارتقای علمی، دینی و فرهنگی مهم‌ترین علت شرکت اساتید در این طرح بوده است.

 

گفتنی است، طرح ضیافت اندیشه قرآنی اساتید در دانشگاه شهرکرد تا نیمه ماه رمضان ادامه خواهد داشت و250 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری در این طرح شرکت دارند./9461/پ203/ب

ارسال نظرات