۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۳۵۶

جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی شهریور ماه سالجاری در دارالارشاد اردبیل برگزار خواهد شد.
مرحوم مؤذن زاده

 

سعید نوریان، دبیر اجرایی هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره از سری برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره فرهنگی مذهبی با مدیریت اجرایی دبیرخانه دایمی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) و مشارکت استانداری، شورای فرهنگ عمومی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل طی روزهای 29 الی 31 شهریور ماه در اردبیل برگزار می شود.

 

نوریان با اشاره به این‌که فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره منتشر شده است، گفت: با توجه به استقبال دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت از هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی، مهلت ارسال آثار تا 10شهریور ماه تمدید شده است.

 

دبیر اجرایی جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی با باین این‌که اختتامیه جشنواره و تجلیل از مداحان و چاووش‌خوانان برتر کشور همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد، افزود: قرار است افتتاحیه این جشنواره 29 شهریور ماه در صحن متبرک امامزاده سید سلیمان (ع) فخر آباد و اختتامیه سی و یکم همین ماه در تالار شمس عطار اردبیلی برگزار می‌شود.

 

به گفته وی علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس ardebil.farhang.gov.ir مراجعه کرده و آثار خود را به نشانی اردبیل - خیابان شهید مطهری - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی - دبیرخانه هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی ارسال کنند.

 

نوریان در ادامه با بیان این‌که داوران این دوره از جشنواره از چهره‌های سرشناس استانی و کشوری هستند، افزود: قاسم رأُفتی، لطیف کاظمی، داوود موذن، شهروز حبیبی و شاپور امانی داوری این جشنواره را به عهده دارند که جزء مداحان، ردیف شناسان و پیشکسوتان برجسته کشور و اردبیل هستند./935/پ203/ع

ارسال نظرات