۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۶۸۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

جنگ نرم دشمن به دنبال تحریف حقایق است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با اشاره به توطئه‌های روزافزون دشمنان نظام اسلامی در قالب جنگ نرم گفت: دشمنان سرمایه‌گذاری کلانی برای انحراف عقیدتی نخبگان و قشر دانشجوی کشور داشته است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی سپاه عاشورا با اشاره به زندگی با برکت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: لازمه جذب حداکثری در بسیج برخورداری از حسن خلق توسط خادمان و مسؤولان بسیج است.

 

وی با اشاره به وضعیت حساس دانشگاه ها در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، از متولیان امور مختلف بسیج دانشجویی خواست تا با سعه صدر، زمینه های جذب حداکثری دانشجویان به مسائل فرهنگی و اسلامی را فراهم سازند و افزود: دشمنان سرمایه‌گذاری کلانی برای انحراف عقیدتی نخبگان و قشر دانشجوی کشور داشته است.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به بخش‌هایی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اسلامی شدن دانشگاه‌ها گفت: در جنگ نرم تغییر و تحول نظام ارزش‌ها مدنظر است، اما در جنگ روانی تحریف واقعیت‌ها اهمیت دارد، نقطه مشترک جنگ نرم و جنگ روانی در این است که هر دو در دراز مدت، ناکارآمدی شرایط کنونی را القا می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: اسلامی شدن دانشگاه‌ها همواره یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده است؛ به گونه‌ای که رهبر انقلاب در دیدار با مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم در سال 75 فرمودند: اسلامى کردن دانشگاه‌ها به مفهوم یک تحول بنیادین است که در تاریخ این کشور، ماندگار خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های روزافزون دشمنان نظام اسلامی در قالب جنگ نرم اظهار داشت: امروز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا تلاش می ‌کند موج بیداری اسلامی در منطقه را که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، متوقف کند غافل از اینکه موج بیداری اسلامی گریبان‌گیر غرب نیز شده است.

 

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این‌که صدور معنوی انقلاب اسلامی تحقق یافته است، اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نفوذ استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه را به شدت کاهش داد و امروز با وجود تمام تلاش‌های غرب و استکبار پیام انقلاب اسلامی به گوش ملت‌ها رسیده و کشورها حاضر نیستند از الگوهای آمریکایی به عنوان اصلاحات و حقوق بشر تبعیت کنند.

 

وی رمز سعادت دنیا و آخرت را شناخت و تبعیت از ولایت دانست و تصریح کرد: هیچ عملی بدون ولایت مداری مورد مقبول درگاه احدیت نخواهد بود، ولایت عامل بصیرت و شناخت حق از باطل در کوران حوادث و فتنه ها است، چنانکه در فتنه 88 نقش بی نظیر رهبر معظم انقلاب بسیار تاثیرگذار و عامل خنثی شدن توطئه های فتنه گران شد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات ارزنده روحانی جانباز حجت الاسلام سرایی تقدیر و حجت الاسلام آسیابانی به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی سپاه عاشورا معرفی شد./935/پ202/ب

ارسال نظرات