۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۹۳۶

مراسم روز قدس در لبنان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم ویژه روز جهانی قدس در لبنان برگزار شد و دبیرکل حزب الله لبنان درباره مسائل مختلف جهان اسلام خصوصا فلسطین، ایران، لبنان و سوریه به سخنرانی پرداخت.
سيد حسن نصرالله

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، دقایقی پیش در سالن شهید سید محمدباقر صدر ضاحیه جنوبی لبنان آغاز شد.

 

این مراسم که با حضور شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله، شیخ احمد قبلان، مسؤولان حزب الله، علمای سنی و شیعه و شخصیت های سیاسی و اجتماعی لبنان برگزار می شود با خیرمقدم مجری این برنامه آغاز و سپس کلیپی درباره قدس و مقاومت اسلامی پخش شد.

 

سخنان امام خمینی (ره) درباره لزوم حمایت و دفاع از قدس و آزادی فلسطین از بند صهیونیست ها در در حضور یاسر عرفات و ابراز امیدواری یاسر عرفات بر اقامه نماز در مسجد الاقصی با حضور امام راحل، سخنان مقام معظم رهبری درباره فلسطین و محکومیت جنایت صهیونیست ها و سخنان تعدادی از مسؤولان مقاومت نظیر سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه از برنامه های دیگر این مراسم بود.

 

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و از مواضع حکومت های عربی در قبال فلسطین و سوریه و عدم حمایت از جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن صهیونیسم به شدت انتقاد کرد.

 

وی هراس از قدرت جمهوری اسلامی ایران را مانع اصلی حمله صهیونیست ها به این کشور توصیف کرد و اظهار داشت که پاسخ ایران به هر گونه حمله نظامی، رعد آسا و بسیار قدرتمند خواهد بود./980/ب903/ک

ارسال نظرات