۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۳۶۷۰۵
آیت الله طبرسی:

اجلاس غیر متعهد‌ها مانور اقتدار سیاسی نظام اسلامی در برابر قدرت پوشالی آمریکا و صهیونیسم است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید بر این که میزبانی کشورمان از اجلاس نم نشان دهنده شکست سیاست های خصمانه نظام سلطه علیه نظام اسلامی است، گفت: این اجلاس مانور اقتدار سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر قدرت پوشالی آمریکا و صهیونیسم است.
آيت الله طبرسي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با مهم ارزیابی کردن شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهد ها در تهران گفت: برگزاری این اجلاس جهانی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد بین المللی نشانه شکست استکبار جهانی در منزوی کردن سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و تثبیت محوریت ایران در غالب مسائل بین المللی است.


 آیت الله طبرسی بیان داشت: این اجلاس ثابت کننده پوشالی بودن تهدیدات نظام سلطه در اکثر کشورهای دنیا و بیانگر گرایش واقعی ملل جهان به نفع مواضع مستقل جمهوری اسلامی ایران در مسائل مهم جهانی است.


وی افزود: می‌توان مدعی شد که برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش غیر متعهدها در تهران باوجود همه کارشکنی‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، یک پیروزی تمام عیار سیاسی برای جمهوری اسلامی ایران است و به یقین گستردگی حضور مقامات جهانی در این اجلاس گامی بزرگ برای کاهش فشارهای بین المللی و شکستن سد تحریم اقتصادی جهانی علیه ایران است.


آیت الله طبرسی تصریح کرد: در محاسبات بین المللی این اجلاس را می توان یک فرصت طلایی برای عبور از بحران های اخیر جهانی تلقی کرد و مردم ما باید این اجلاس را به عنوان یک دستاورد بزرگ جهانی قدر دانسته و از مقامات نظام که با تلاش و پیگیری های چشمگیر خود موفق به موافقت حضور مقامات جهانی در این اجلاس شده اند سپاسگزار باشند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی از مدت ها قبل برای کمرنگ جلوه دادن این اجلاس تبلیغات رسانه ای گسترده ای را آغاز کرده اند، گفت: اما به لطف خدا حضور مقامات کشورهای مختلف در این اجلاس نشان دهنده اقتدار و عظمت نظام اسلامی در عرصه بین المللی است.

 

امام جمعه ساری، برگزاری شانزدهمین اجلاس غیر متعهد ها در تهران را فرصتی برای نمایش کارآمدی نظام اسلامی در عرصه های مختلف دانست و گفت: میزبانی کشورمان از این اجلاس بار دیگر عزت و عظمت ملی ایران اسلامی را به دنیا نشان داد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز غرب از برگزاری این اجلاس در ایران اسلامی بسیار عصبانی است، ادامه داد: آمریکایی ها و همپیمانان غربی اش همه تلاش خود را برای انزوای نظام اسلامی به کار گرفتند، اما برگزاری اجلاسیه شانزدهم در تهران توطئه های آنها را خنثی کرد.

 

آیت الله طبرسی، ایران اسلامی را کشوری مقتدر و با عزت در دنیا معرفی کرد و با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای دنیا ملت ایران را الگوی خود قرار می دهند، گفت: بیداری اسلامی تنها یکی از تأثیرات انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه بین المللی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به ریاست سه ساله جمهوری اسلامی ایران بر جنبش غیر متعهد ها اشاره کرد و گفت: ریاست ایران اسلامی بر این جنبش فرصتی برای جهانی سازی اسلام ناب است.

 

امام ساری با تأکید بر این که میزبانی کشورمان از اجلاس نم نشان دهنده شکست سیاست های خصمانه نظام سلطه علیه نظام اسلامی است، گفت: این اجلاس مانور اقتدار سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر قدرت پوشالی آمریکا و صهیونیسم است./950/پ203/س

 

ارسال نظرات