۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۳۶۸۳۱

نمایش آثار شهدای روحانی در موزه دفاع مقدس اردبیل

خبرگزاری رسا ـ همزمان با راه اندازی موزه دفاع مقدس اردبیل، آثار شهدای طلبه و روحانی این استان به نمایش گذاشته خواهد شد.
حجت الاسلام کاملي فر

 

حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: یادواره شهدای روحانی در اردبیل اظهار داشت: یادواره شهدای روحانی و طلبه این استان پس از ماه‌ها پیگیری 22 شهریور‌ماه در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که پیگیری های لازم برای حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در این یادواره صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نهایت تلاش دست اندرکاران این یادواره که برای نخستین بار در دارالارشاد اردبیل برگزار می شود، اجرای برنامه های هماهنگ، منظم و در شان مقام شامخ شهدای روحانی استان است.

 

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به راه اندازی موزه شهدای اردبیل همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با راه اندازی موزه دفاع مقدس اردبیل، آثار شهدای طلبه و روحانی این استان به همراه محصولات فرهنگی یادواره این شهدای گران‌قدر در معرض دید عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که استان اردبیل دارای 38 طلبه و روحانی شهید است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به ترویج و تبلیغ فرهنگ اصیل ایثار و شهادت در جامعه نیاز داریم چراکه اقتدار امروز ما نتیجه مجاهدت شهدا و جانفشانی آنها است.

 

وی اجرای پروژه یادمان شهدای طلبه و روحانی استان در مرکز شهر، انتشار کتاب و تمبر یادبود شهدای روحانی استان اردبیل، تولید مستند 150 دقیقه‌ای، راه اندازی وب‌سایت اینترنتی علمداران عشق، نصب 35 تصویر کاشی کاری شده شهدای روحانی استان، تهیه نرم افزار شهدای روحانی، تولید نماهنگ، برگزاری مراسم دعای کمیل و پخش از شبکه استانی، برگزاری دعای پرفیض ندبه با هماهنگی رسانه ملی و پخش زنده یکی از شبکه های سراسری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برشمرد.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزاری شب شعر و خاطره، ایجاد نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران روحانی را از دیگر برنامه‌‌های ستاد بزرگداشت شهدای طلبه و روحانی استان اردبیل اعلام کرد.

 

 

 

 

حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که نخستین یادواره استانی شهدای طلبه و روحانی استان اردبیل همزمان سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(ع) در حسینیه ثار‌الله اردبیل برگزار می‌شود، گفت: به دنبال نامگذاری یکی از میادین اصلی شهر اردبیل به نام شهدای روحانی هستیم./935/پ202/س

 

ارسال نظرات