۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۳۶۸۳۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

برگزاری اجلاس عدم تعهد پیروزی سیاسی برای نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد و عهده دار شدن ریاست آن از سوی ایران را فرصتی مغتنم برای نقش آفرینی نظام اسلامی در عرصه های بین المللی دانست.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در همایش بصیرت و روشنگری مسؤولان ادارات و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان شبستر اظهار داشت: جامعه ای که با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه باشد، رو به سمت انحراف خواهد بود.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که ملت ایران به برکت فرهنگ ایثار و شهادت سه دهه مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرده است، افزود: ایستادگی ملت ایران درمقابل دشمنان معادلات سیاسی منطقه را برهم زده است و موجب شد تا جبهه مقاومت ودفاع از آرمان های اسلام از مرزهای ایران به دریای مدیترانه انتقال یابد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ملت ایران در سایه ایستادگی و مقاومت توانسته عزت و آزادگی خود را در برابر دشمنان حفظ و به پیشرفت های بزرگ علمی وصنعتی دست یابد و همه اینها در سایه خون شهدا و ایستادگی ملت بزرگ ایران به بار نشسته است.

 

وی در ادامه برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد و عهده دار شدن ریاست آن از سوی ایران را فرصتی مغتنم برای نقش آفرینی نظام اسلامی در عرصه های بین المللی دانست و ادامه داد: برگزاری این اجلاس و حضور کم نظیر کشورهای عضو، یک پیروزی سیاسی برای نظام جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام ولایی افزود: با توجه به اینکه اجلاس جنبش عدم تعهد از ابزارهای موازنه قدرت در سطح جهانی پس از سازمان ملل متحد است، این رویداد مهم می تواند تهدیدهای غرب و استکبار جهانی علیه کشورمان را به فرصت تبدیل کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به تحریم های اعمال شده از سوی غرب و آمریکا علیه ایران گفت: هدف از تحریم خرید نفت ایران، اعمال فشارهای روانی، سیاسی و اقتصادی به بدنه جامعه و زیرساخت های کشور است که در نهایت به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت و ایجاد نارضایتی مردمی هستند.

 

وی تصریح کرد: توجه رهبری و همت دولت و مسؤولان برای سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور، با رویکرد اقتصاد مقاومتی نمود پیدا کرده و این امر ابزار مهمی در توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه خواهد شد.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که خدمت رسانی و جلب رضایت مردم از اهداف نظام جمهوری اسلامی است، گفت: اگر امروز نتوانیم در ارایه خدمت به مردم، خواست و اهداف نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب را اجرا کنیم، دشمنان اقدام به ناکارآمد جلوه دادن دولت و زیر سؤال بردن ارزش های حکومت دینی خواهند کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات