۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۳۶۹۳۳
آیت الله طبرسی:

ریاست ایران بر جنبش غیرمتعهدها فرصت بازیابی نقش بین المللی جنبش است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز ریاست سه ساله جمهوری اسلامی ایران بر جنبش غیرمتعهدها خاطرنشان کرد: این فرصت خوبی برای کشورمان برای بازیابی دوباره نقش جنبش در سطح بین المللی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، شب گذشته در جمع روحانیان مرکز استان با اشاره به توطئه های 33 ساله نظام سلطه علیه ایران اسلامی، گفت: تبل رسوایی استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا امروزد رهمه دنیا به صدا درآمده است.


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که همه تلاش های دشمنان در ایجاد تفرقه؛ براندازی، تحریم و تجزیه با شکست روبه رو شده است، افزود: دشمنان باید بدانند که هر توطئه ای علیه ملت ایران طراحی کنند با سدی محکم مواجه خواهند شد.


آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهد ها در تهران اشاره کرد و گفت: میزبانی کشورمان از این اجلاس کار بسیار بزرگی است که در نظام اسلامی شکل گرفته است.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکا و صهیونیست‌ها همه تلاش خود را برای جلوگیری از حضور برخی شخصیت‌ها در این اجلاس به کار گرفتند، تصریح کرد: باوجود همه تلاش‌های نظام سلطه این جنبش در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است.


امام جمعه ساری با اشاره به آغاز ریاست سه ساله جمهوری اسلامی ایران بر جنبش غیرمتعهدها خاطرنشان کرد: این فرصت خوبی برای کشورمان برای بازیابی دوباره نقش جنبش در سطح بین المللی است.


آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت 25 ساله مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: رهبری انقلاب به بهترین شیوه نظام اسلامی در شرایط مختلف مدیریت کردند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدبیر و هوشیاری نظام اسلامی را به سوی پیشرفت و تعالی سوق دادند، خاطرنشان کرد: معظم له در شرایط بحرانی مهم‌ترین حافظ نظام اسلامی بودند.

 

امام جمعه ساری، نظام مقدس جمهوری اسلامی را نظامی مقدر در دنیا معرفی کرد و با بیان این که با وجود همه تلاش های نظام سلطه جمهوری اسلامی کشوری تأثیرگذار در عرصه جهانی است، گفت: امروز اسلام ناب محمدی به پرچم‌داری نظام اسلامی در دنیا فراگیر شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز همه دنیا تشنه بهره‌گیری از اندیشه‌های ناب دینی هستند، تصریح کرد: اسلام ناب شیعی به برکت انقلاب اسلامی ایران در همه دنیا نهادینه شده است./950/پ203/س

 

ارسال نظرات