۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۳۷۵۲۱

استفاده غرب از روش های جدید جنگ رسانه ای علیه سوریه

خبرگزاری رسا ـ وزارت رسانه سوریه نسبت به روش های جدید تبلیغات دروغین و جنگ رسانه ای علیه این کشور با نظارت قطر و فرانسه هشدار داد.
سوريه

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از آسوشیتدپرس، وزارت رسانه سوریه با اشاره به تلاش گسترده غرب برای ارائه تصویر نادرست از سوریه اعلام کرد: گروهی از کارشناسان فنی قطری و فرانسوی به راه اندازی دستگاه ها و ایستگاه های تلفن همراه در شمال لبنان به منظور اختلال در شبکه های ماهواره ای سوریه و شنود تلفن ها در لبنان و سوریه اقدام می کنند.

 

 وزارت رسانه سوریه به شهروندان سوری هشدار داد که نسبت به پیامک های تلفن همراه هوشیار باشند چرا که نمی توان آنها را پیش از نوشتن کلمه آری حذف کرد و سیستم های تلفن همراه هنگامی که کلید نه فشار داده می شود با مشکل فنی مواجه خواهند شد.

 

این وزارتخانه تاکید کرد: این پیامک ها تلاشی برای سرمایه گذاری سیاسی و رسانه ای است که در پشت آن دشمنان سوریه قرار دارند.


این وزارتخانه اعلام کرد: اطلاعات قطر راه اندازی سیستم پخش ماهواره ای را به نفع گروه های مسلح در شمال لبنان که به سمت سوریه و لبنان حرکت می کنند می داند. مقامات فرانسوی نیز اجرای این فناوری دست دارند.


این وزارتخانه سوری اعلام کرد: این ایستگاه به سیستم های ارتباطی و تقویتی مرتبط با پایگاه های ارتباطی که در شمال فلسطین اشغالی نصب است ارتباط دارند./982/ب902/ع

ارسال نظرات