۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۳۷۸۵۶

اجرای برنامه پرتحرک و بانشاط صبحگاهی ارمغان از رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه پرتحرک و بانشاط صبحگاهی «ارمغان» رادیو معارف این هفته به موضوع مهارت‌های رفتاری ارتباط می‌پردازد.
ارمغان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، نیازهای زندگی امروز، تغییرات سریع اجتماعی، فرهنگی، تغییر ساختار خانواده، شبکه گسترده و پیچیده ارتباطات انسانی و تنوع، گستردگی و هجوم منابع اطلاعاتی انسان‌ها را با چالش‌ها، استرس‌ها و فشارهای متعددی روبه‌رو کرده است که مقابله مؤثر با آنها نیازمند توانمندی‌های روانی و اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، فقدان مهارت‌ها و توانایی‌های عاطفی، روانی و اجتماعی افراد را در مواجهه با مسائل و مشکلات، آسیب‌پذیر کرده و آنها را در معرض انواع اختلالات روانی، اجتماعی و رفتاری قرار می‌دهد، از این رو برنامه پرتحرک و با نشاط صبحگاهی «ارمغان» از شنبه 18 شهریورماه به مدت یک هفته به موضوع مهارت‌های رفتاری ارتباط می‌پردازد.

در این برنامه استاد عبدالهادی مسعودی خمینی، کارشناس محترم این برنامه به بحث در مورد مهارت‌های اجتماعی شامل قابلیت بیان افکار در تبادلات اجتماعی، دانش نسبت به نقش‌ها و ارزش‌های اجتماعی، مهارت درک شرایط مختلف اجتماعی، مهارت‌های حل مسئله و مهارت‌های ایفای نقش‌های اجتماعی خواهد پرداخت.

شایان ذکر است، برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» به تهیه کنندگی سید احمد محمودی، دستیاری تهیه امیر عباس خاقانی و هماهنگی جلال شاه‌محمدی هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 7:15 صبح از شبکه سراسری معارف تقدیم به علاقه‌مندان می‌شود. /907/د102/ن

ارسال نظرات