۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۳۹۴۵۶

قاضی آمریکایی درخواست حذف فیلم ضد اسلامی را رد کرد

خبرگزاری رسا ـ قاضی دادگاه عالی لس آنجلس با درخواست سیندی لی گارسیا از بازیگران فیلم "بی گناهی مسلمانان" برای برداشتن تبلیغ این فیلم از روی وبسایت یوتیوب مخالفت کرد و گفت تهیه کننده این فیلم در جریان این شکواییه قرار نگرفته است.
آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، با گذشت حدود 10 روز از آغاز اعتراض ها به فیلم ضد اسلامی "بی گناهی مسلمانان" نشانی از فروکش خشم معترضان به ساخت و پخش این فیلم دیده نمی شود.

 

سیندی لی گارسیا از بازیگران فیلم "بی گناهی مسلمانان" گفت: در جریان ساخت فیلم، در متن اصلی که به آنها ارائه شده هیچگونه اشاره ای به پیامبر اسلام وجود نداشته است.

 

وی افزود: من بی اطلاع بودم که این فیلم بر ضد مقدسات مسلمانان ساخته می شود بنابراین اقدام به شکایت کردم و خواستار برداشتن آن از سایت یوتیوب هستم.

 

لویس لاوین، قاضی زن دادگاه عالی لس آنجلس می گوید که با درخواست سیندی لی گارسیا از بازیگران فیلم "بی گناهی مسلمانان" برای برداشتن تبلیغ این فیلم از روی وبسایت یوتیوب مخالفت کرده چرا که تهیه کننده این فیلم در جریان این شکواییه قرار نگرفته است.

 

با وجود مخالفت دادگاه آمریکایی، وبسایت یوتیوب هفته گذشته دسترسی به فیلم "بی گناهی مسلمانان" را در کشورهای لیبی و مصر متوقف کرد.

 

روسیه هم هشدار داده بود که چنانچه وبسایت یوتیوب، فیلم ضد اسلامی "بی گناهی مسلمانان" را حذف نکند، این وبسایت پر بیننده را از دسترس کاربران در داخل روسیه خارج خواهد کرد.

 

تهدید روسیه در بنگلادش، پاکستان، هند، افغانستان و سودان عملی شد و دولت این کشورها وبسایت یوتیوب را فیلتر کردند.

 

تظاهرات اعتراضی به این فیلم ضد اسلامی در روزهای گذشته بارها به خشونت کشیده شده به طوری که مجموع کشته شدگان این اعتراض ها اکنون به 30 نفر رسیده است؛ در میان آنها 4 آمریکایی که در جریان حمله به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی کشته شدند./982/ب903/ک

 

ارسال نظرات