۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۳۹۴۹۲
آیت الله طبرسی:

فیلم موهن رذالت مدعیان دفاع از حقوق بشر و آزادی را نشان داد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی به ساخت فیلم موهن و نسبت آن به پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: این اقدام آمریکایی صهیونیستی اوج پستی و رذالت مدعیان دفاع از حقوق بشر و آزادی را نشان داد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس،  گفت: این هفته یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام علیه دشمنان در جنگی همه جانبه است.


وی با اشاره به این که دفاع و پایداری ایران اسلامی در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، افزود: دفاع م
قدس توانست بسیاری از معادلات سیاسی و نظامی مستکبران عالم را بر هم زند.


امام جمعه ساری روحیه جهادگری و شهادت طلبی را از مهم ترین رمز پیروزی و اقتدار رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی در جنگ نابرابر دشمن دانست و ادامه داد: حضور گسترده و حداکثری مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس به منظور احیای ارزش‌های دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با رشادت و فداکاری شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی ضروری و واجب است که توطئه های دشمنان نظام را برای پیشبرد اهداف شوم آنان خنثی می کند.

 

آیت الله طبرسی هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای بازخوانی رشادت‌ها و از جان گذشتگی انسان‌هایی دانست که برای حفظ سرزمین اسلامی از جان و مال خود گذشتند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت بازخوانی ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان تأکید کرد و گفت: حقایق دفاع مقدس نباید با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت فیلم موهن و نسبت آن به پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: این اقدام آمریکایی صهیونیستی اوج پستی و رذالت مدعیان دفاع از حقوق بشر و آزادی را نشان داد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این گونه اقدامات ضد دینی حتی گوشه ای ارادت ملت های آزاده دنیا نسبت به پیامبر گرامی اسلامی را نخواهد کاست، ادامه داد: به حتم این حرکت ها موجب افزایش عشق و ارادت امت اسلامی و آزادی خواهان جهان نسبت به پیامبر اسلام خواهد شد.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز فصل تعلیم و تربیت در کشور، گفت: دستگاه تعلیم و تربیت باید همه توان خود را در جهت تقویت بعد اخلاقی و معرفتی در مدارس به کار گیرند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آموزش و پرورش باید تلاش کند تا دغدغه های رهبرمعظم انقلاب اسلامی درخصوص تحول در آموزش و پرورش را عملیاتی کند، گفت: بحث تحول در دستگاه تعلیم و تربیت یک موضوع حائز اهمیت است که باید به جد پیگیری شود.

 

وی با تأکید براین که علم و تقوا دو بال اصلی تحول در آموزش و پرورش هستند، گفت: اجرای دقیق سند تحول در دستگاه تعلیم و تربیت بسیاری از مشکلات فعلی را برطرف خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، توجه به تعهد و تخصص در امور را مورد تأکید قرار دارد و گفت: باید در همه امور به این دو اصل مهم توجه ویژه شود چون زمینه را برای رسیدن به پیشرفت و ترقی فراهم می کند.

 

آیت الله طبرسی  با تأکید براین که نباید در مسؤولیت ها جناح بازی و سیاسی کاری جایگزین تعهد و تخصص شود، خاطرنشان کرد: مسؤولیت و پست های مهم در سازمان و نهادها باید به افراد متخصص و کارآزموده سپرده شود.

 

وی با بیان این که اسلام توجه ویژه به تعهد و تخصص دارد، ادامه داد:  اگر پست و مسؤولیت از راه های جناحی و سیاسی به افراد برسد مورد قبول اسلام نیست.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه برخی مواقع شاهد اشغال برخی مسؤولیت ها از سوی افرادی غیر متخصص و مبتدی هستیم، تأکید کرد: حضور افراد غیر شایسته و غیر متخصص در مسند امور موجب می شود منابع بیت المال و منابع ملی به هرز رود.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: باید مسؤولان ارشد کشور تلاش کنند تا از افراد متخصص در امور بهره گیرند تا شاهد شکوفایی و پیشرفت همه جانبه بخش های مختلف کشور باشیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات