۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۳۹۸۹۰
مدیر عامل خبرگزاری رسا در دیدار علمای اصفهان:

دشمن با شبهه‌پراکنی به تضعیف مبانی عقیدتی نظام روی آورده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی تاکید کرد:‌ امروزه دشمن به شبهه پراکنی جهت تضعیف مبانی فکری و عقیدتی نظام اسلامی روی آورده است.
حجت الاسلام محمد مهدي محققي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا، در دیدار با حضرت آیت الله مظاهری از مراجع تقلید، با ارائه گزارشی از فعالیت این خبرگزاری گفت: این خبرگزاری به صورت تخصصی در زمینه اخبار حوزوی و مراجع تقلیه فعالیت دارد و در این زمینه موفقیت های خوبی را به دست آورده است.

 

وی افزود: مظلومیت خبری مراجع و حوزه‎ها از لحاظ انعکاس اخبار فعالیت‎های دینی و حوزوی باعث شد که به فکر راه اندازی خبرگزاری رسا بیفتیم و خوشبختانه این رسانه حوزوی در این چندسال باقدرت به حرکت خود ادامه داده است.

 

حجت الاسلام محققی بیان داشت: اکنون ما این توانایی را داریم که در زمینه تبلیغ مبانی دینی و معارف اسلامی، دروس و بیانات مراجع و روحانیت، فعالیت‎های فرهنگی و هر آنچه با ریشه‎های دینی ما در ارتباط است، اخبار و گزارش‎های روشنگرانه تولید و منعکس کنیم.

 

مدیرعامل خبرگزاری رسا، سپس به وظایف و رویکرد فعالیت این خبرگزاری اشاره کرد و افزود: چهار رسالت اصلی خبرگزاری رسا عبارت هستند از انعکاس اخبار حوزه و روحانیت، تبلیغ معارف دینی، پاسخ به شبهات دشمن در خصوص اسلام و نظام اسلامی و در آخر، اعتلای کلمه اسلام.

 

وی در خصوص شبهه پراکنی دشمن و لزوم پاسخ گویی به آن نیز گفت: امروزه دشمن به شبهه پراکنی جهت تضعیف مبانی فکری و عقیدتی نظام اسلامی روی آورده است و ما در خبرگزاری رسا، افزون بر دفاع و پاسخ به شبهات، سعی داریم در این زمینه از دفاع کننده صرف به حمله کننده تبدیل شویم.

 

گفتنی است، حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از دست اندرکاران این رسانه حوزوی که صبح امروز جهت دیدار با علمای اصفهان به این شهرستان سفر کرده بودند، با حضرت آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان، آیت الله طباطبایی امام جمعه و مدیر حوزه علمیه اصفهان و حجت الاسلام باطنی جانشین حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفت و گو کردند./9193/پ202/ج

ارسال نظرات