۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۹۹۵۳
فردا صورت می‌گیرد؛

دیدار اعضای همایش ملی علامه محمدتقی آملی با آیت الله جوادی

خبرگزاری رسا ـ اعضای ستاد همایش ملی علامه محمد تقی آملی فردا با حضرت آیت الله جوادی آملی در شهر مقدس قم دیدار خواهند کرد.
حضرت آيت الله جوادي آملي

یدالله اکبرزاده، فرماندار آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل گفت: اعضای ستاد همایش ملی علامه محمد تقی آملی فردا با حضرت آیت الله جوادی آملی در محل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء شهر مقدس قم دیدار خواهند کرد.

 

وی با اشاره به این که در این دیدار گزارش کاملی از فعالیت های ستاد خدمت حضرت آیت الله جوادی آملی ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: پندها و نصایح این عالم بزرگوار همیشه راهگشا و نقشه راهی برای ما بوده است که به داشتن چنین افتخارات ارزنده ای به خود می‌بالیم.

 

اکبرزاده با بیان این که تدابیر و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری باشکوه و شایسته همایش ملی علامه محمد تقی آملی فراهم شده است، یادآور شد: این همایش در روز ششم مهر و در دانشگاه شمال آمل برگزار خواهد شد.

 

اکبرزاده با بیان این که علامه محمدتقی آملی شخصیت کم نظیری است، گفت: شخصیت‌های بزرگی همچون حضرات آیات حسن زاده آملی و جوادی آملی که افتخارات ارزنده جهان تشیع هستند در محضر ایشان افتخار شاگردی را داشتند.

 

وی با اشاره به این که بزرگداشت علما و فقها، ترویج خدامحوری در جامعه اسلامی است، یادآور شد: باید از داشته های گران قدر خود به منظور آشنایی بیش از پیش جوانان با عالمان بهره گیریم که این امر ثمرات فراوانی را برای ترویج فرهنگ جامعه براساس تعالیم والای اسلامی خواهد داشت.

 

فرماندار آمل، گسترش اندیشه‌های علما و فقها را‌ ضروری دانست و گفت: جامعه امروز ما نیازمند بهره‌گیری بیشتری از اندیشه‌های متعالی علما و مراجع بزرگ هستند تا بتوانند در برابر تهاجم گسترده فرهنگی ایستادگی کنند.

 

اکبرزاده در پایان با اشاره به این که در این دیدار پهلوان قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک لندن نیز حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: همچنین مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران نیز از روند ساخت سد هراز توضیحاتی را به آیت الله جوادی آملی ارائه خواهد داد./950/پ202/س

ارسال نظرات