۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۴۰۰۸۴
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

روحانیت در شبهه زدایی دوران جنگ نقش بی بدیلی داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه آمل به تلاش دشمنان برای ایجاد برخی شبهات در ایام جنگ تحمیلی در میان رزمندگان اشاره کرد و گفت: روحانیت آگاه و اصیل با بصیرت کامل مانع از تحقق اهداف شوم دشمن در این خصوص می شد.
روحانيت و دفاع مقدس

حجت الاسلام حسین محمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که پس از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی  دنیا نگاهش به روحانیت است، گفت: آنان درصدد هستند تا بدانند روحانیت کشتی انقلاب را به کجا خواهد برد و چه اهداف والایی را برای اعتلای آرمان های آن در نظر دارد.


وی با اشاره به این که امام راحل و روحانیت نقش ارزنده ای در شکل گیری انقلاب داشتند، خاطرنشان کرد: اعتقاد مردم به این جایگاه رفیع موجب شد تا انقلاب اسلامی با آرای برخاسته از ایمان مردم به تثبیت برسد.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که در جنگ تحمیلی کشور عراق با حمایت و پشتیبانی بیش از 90 کشور جهان به ایران حمله کرد، گفت: ما از امکانات چندانی برخوردار نبودیم و آن عزم راسخ رزمندگان بود که با استعانت از پروردگارشان حماسه های ارزنده ای را خلق کردند.


این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به این که روحانیت نقش تعیین کننده ای در دفاع مقدس داشت، یادآور شد: حضور این قشر مهم و تاثیرگذار در جبهه های حق علیه باطل از انواع سلاح ها و مهمات بالاتر بود.


حجت الاسلام محمدیان با اشاره به این که رزمندگان علاقه وافری به روحانیت داشتند و با ایمان و اعتقادی قلبی تابع آنان بودند، خاطرنشان کرد: رزمندگان در جبهه اذعان می داشتند که اگر یک روحانی در کنار ما باشد بهتر است تا ابزاری پیشرفته داشته باشیم که این امر نشانگر تاثیرگذاری والای روحانیت بر رزمندگان بود.


این مبلغ دوران دفاع مقدس با تاکید بر این که حمایت از امام راحل و روحانیت سرلوحه امور رزمندگان بود، گفت: دشمن تلاش زیادی داشت تا اسراء به امام راحل و جایگاه روحانیت توهین کنند که آنان همیشه مقاومتی استوار در این امر از خود نشان می دادند و هیچ گاه اسیر فریب ها و نقشه های شوم دشمنان نمی شدند.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به این که امام راحل به روحانیت عظمت بخشید، خاطرنشان کرد: امروز نیز دنیا بر این امر آگاهی یافته است که امورات نظام بر عهده مقام 
معظم رهبری است و ایشان با هدایتگری والای خود انقلاب اسلامی را به بهترین نحو ممکن پیش می برد.


حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر این که روحانیت نقش مهمی در شبهه افکنی دوران دفاع مقدس داشت، یادآور شد: دشمن درصدد بود تا در آن زمان حساس از برنامه ها و نقشه های مختلف شبهات را در بین رزمندگان ایجاد کند که حضور روحانیت در جبهه های جنگ مانع تحقق اهداف دشمنان شد.


وی با اشاره به این که دشمن درصدد بود تا در کمتر چند روز کشور را به تسلط خود درآورد، گفت: اندیشه های والای امام راحل و تلاش های رزمندگان موجب  شد تا آنان نتوانند به برنامه های خود دست یابند.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در پایان با تاکید بر این که بصیرت سیاسی نقش موثری در پیشبرد اهداف والای انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: باید با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به عموم جامعه آنان را از برنامه ها و نقشه های شوم دشمنان آگاه کنیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات