۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۴۰۲۸۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

گفتمان انقلاب اسلامی غرب را به چالش کشیده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی تأکید کرد: گفتمان انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان نفوذ کرده و مکاتب لیبرالیستی و سکولاریستی غرب را به چالش کشیده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهر، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، امروز در مراسم معارفه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر، اظهار داشت: اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام اوج بی‌منطقی و خوی ضداسلامی رژیم صهیونیستی را نشان داد.

 

وی با بیان این‌که دوران تهدید، تحریم، ترور و توهین گذشته است، خاطرنشان کرد: زمان آن رسیده، هر مکتبی که سخنی برای سعادت بشریت داشته باشد، مورد مقبولیت واقع می شود، چنانکه گفتمان انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان نفوذ کرده و مکاتب لیبرالیستی و سکولاریستی غرب را به چالش کشیده است.

 

حجت الاسلام ولایی بیداری اسلامی را الهام گرفته از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلام ایران، شهدای دوران دفاع مقدس و اندیشه‌های حکیمانه امام راحل و رهبری دانست و گفت: گسترش جنبش عدالتخواهی در اقصی نقاط جهان به خصوص در خاورمیانه نشان از آگاهی ملل آزاد دنیا نسبت به اهداف شوم استعمار و استثمار غرب است.

 

وی افزود: امروز ملت ایران در سایه ولایت توانسته با عبور از کوران تحریم‌ها و تهدیدهای بی‌سابقه دشمنان الگوی جدیدی از حکومت‌ دینی را به جهانیان عرضه کند که ابهت شرق و غرب را شکسته و اندیشه‌های الهی و نبوی را ضامن سعادت بشریت معرفی می کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی بهتر از هر دولتی به قدرت دفاعی و نظامی ایران واقف هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران به خوبی می‌دانند که ایران اسلامی با رهبری اندیشمندانه مقام معظم رهبری به یکی از قدرت‌های مطرح دنیا تبدیل شده و کوچک ترین تهدید را با بزرگترین پاسخ همراه خواهد کرد.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که مشکل اصلی دشمنان ایران اسلامی فعالیت‌های هسته‌ای نیست، بلکه ارایه الگویی به دیگر ملت‌های مستضعف جهان است، گفت: امروز استکبار جهانی هر روز بر فشار اقتصادی خود می افزاید تا شاید چنددستگی میان اقشار مختلف جامعه به وجود آید، غافل از این‌که وحدت و همدلی ملت تهاجم فرهنگی را خنثی کرده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح فعالیت دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه استان، خواستار جذب جوانان به برنامه‌های معنوی، دینی، مساجد و محافل مذهبی شد و گفت: امروز هرچه داریم به برکت قرآن و اهل‌بیت است، اگر توانستیم در دوران دفاع مقدس مقابل دنیای کفر ایستادگی کنیم، ثمره همین تربیت دینی در مساجد بوده است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم تجلیل از خدمات حجت‌الاسلام صفر تقی‌زاده، حجت‌الاسلام ممی‌زاده به عنوان سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر معرفی شد./935/پ202/س

ارسال نظرات