۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۵۸۲
امام جمعه بروجرد:

امنیت اصلی ترین نیاز جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد، امنیت را اصلی ترین نیاز جامعه دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی مانند دژ مستحکم اجتماعی بوده و سبب عزت دین و قوام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، روز گذشته در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بروجرد، مشارکت مردم با پلیس را عامل اصلی ایجاد نظم و استقرار امنیت در جامعه برشمرد و ابراز داشت: خوشبختانه نیروی انتظامی در سال های اخیر عملکرد قابل قبول داشته و توانسته اعتماد عمومی جامعه را به دست آورد.

امام جمعه بروجرد امنیت را اصلی ترین نیاز جامعه دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی مانند دژ مستحکم اجتماعی بوده و سبب عزت دین و قوام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام ترابی به اهمیت فعالیت نیروهای انتظامی و نظامی در جامعه اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه سهم به سزایی در رشد و تعالی کشور دارد.

وی با اشاره به این که پلیس در نظام مقدس اسلامی برای مردم و در جهت رفاه و آسایش شهروندان گام برمی دارد، ابراز داشت: به یقین همکاری مردم با نیروی انتظامی سبب سهولت در کار آنها می شود.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود بر انجام اقدامات فرهنگی از سوی نیروی انتظامی در راستای همسو کردن افکار عمومی تأکید کرد.

وی نظم و امنیت در جامعه را مرهون فعالیت های نیروی انتظامی دانست و افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای نگاهی دوباره به فعالیت‌های این ارگان می باشد.

امام جمعه بروجرد در پایان سخنان خود تصریح کرد: مسؤولان و کارکنان نیروی انتظامی با نگاه به عملکرد گذشته افزون بر تقویت نقاط قوت باید به رفع نقاط ضعف خود نیز بپردازند./9464/پ203/ب

ارسال نظرات