۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۴۱۳۱۱
اهالی جنوب شرق تهران درخواست کردند؛

پیگیری محاکمه توهین کنندگان به پیامبر در دادگاه های بین المللی توسط قوه قضاییه

خبرگزاری رسا ـ اهالی جنوب شرق تهران در پایان راهپیمایی در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) طوماری را مبنی بر درخواست پیگیری محاکمه توهین کنندگان به پیامبر در دادگاه های بین المللی توسط قوه قضاییه امضا کردند.
امضاء طومار خطاب به رييس قوه قضاييه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اهالی جنوب شرق تهران صبح امروز در پایان راهپیمایی اعتراض آمیز علیه فیلم موهن، طوماری را خطاب به رییس قوه قضاییه امضا کردند.

بر اساس این گزارش اهالی جنوب شرق تهران در این طومار از قوه قضاییه خواسته اند تا با تشکیل پرونده در محاکم بین المللی پیگیر مجازات عاملان و حامیان اقدامات موهن شود.

همچنین در قسمت دیگری از این طومار خواسته شده تا بسترسازی و هماهنگی های لازم جهت محکومیت شدید توهین کنندگان به ادیان آسمانی به منظور جلوگیری از اقدامات مشابه، بین کشورهای اسلامی از سوی قوه قضاییه انجام شود.

متن این طومار به شرح ذیل می باشد:

«ان الله و ملائکته یصلون علی النبی یا ایها الذین امنوا صلوا علیه و سلموا تسلیما

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

حضور ریاست محترم قوه قضاییه

حضرت آیت الله آملی لاریجانی(دامت توفیقاته)

سلام علیکم و رحمة الله

با احترام، ما راهپیمایان و امضا کنندگان ذیل این طومار، ضمن محکوم نمودن اقدامات موهن فیلم سازان و کاریکاتوریست های آمریکایی صهیونیستی و حامیان شیطانی آنها، درخواست اکید داریم تا با تشکیل پرونده قضایی و پیگیری های بین المللی همه دست اندر کاران و حامیان این توهین ها به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) را تحت پیگیری قرار داده و به اشد مجازات برسانید.

در ضمن لازم است با اقدام هماهنگ همه کشورهای اسلامی قانونی بین المللی به تصویب رسانده و از هرگونه توهین به مقدسات ادیان آسمانی پیشگیری جدی و عملی بنماید که در غیر این صورت، همه عوامل و حامیان این حرکات موهن در خشم مقدس مسلمانان عالم غرق و نابود خواهند شد.

راهپیمایان محله های مشیریه و رضویه

/956/پ202/ص

ارسال نظرات