۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۴۴۲۳۶
عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقان:

سازمان مجاهدین خلق تجربه خونباری است که نباید فراموش شود

خبرگزاری رسا ـ یک عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقان با بیان این‌که این گروهک دیگر یک تهدید امنیتی نیست، گفت: سازمان مجاهدین خلق تجربه خونباری است که نباید فراموش شود، بلکه باید ‌زوایای مختلف آن به درستی شکافته شده و از بهای سنگینی که ملت ایران برای این قضیه پرداخت کرده است، نتیجه‌ گرفت.
منافقين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراهیم خدابنده، عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقان در همایش جنایات گروه تروریستی منافقان که پیش از ظهر امروز، سوم آبان در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، ایدئولوژی گروهک تروریستی منافقان را به قدرت رسیدن «مسعود رجوی» عنوان کرد و از پاسخ‌گو نبودن وی در برابر هیچ پرسشی سخن گفت.

 
این عضو جدا شده از سازمان منافقان که به مدت 23 سال از سال‌های 58 تا 82 عضو این گروهک تروریستی بوده است، در این مراسم به بیان خاطرات خود از آن دوران پرداخت و با نامیدن کنترل ذهن فرقه‌ای به عنوان تهدید هزاره سوم، گفت: این روش دانشجویان و قشر تحصیلکرده را تهدید می‌کند و از هر آسیب اجتماعی دیگر بالاتر است.
 
وی با بیان این‌که فرقه‌ها با استفاده از تکنیک‌های فوق‌العاده پیچیده روانی افراد را جذب، حفظ و کنترل می‌کنند و فرد قدم به قدم وارد یک حیطه کنترل ذهن می‌شود که دیگر از آن خلاصی ندارد و مجبور است هر دستوری را به اجرا درآورد، روش گروهک تروریستی منافقان را این‌گونه توصیف کرد و از برخی شیوه‌های مرموز آنان پرده برداشت.
 
گرایش به سازمان منافقان با شعار دروغ نجات انقلاب از آمریکایی شدن
 
این عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقان در ادامه و در پاسخ به این سؤال که علت رفتن شما به سمت این سازمان چه بوده است، افزود: زمانی که دانشجوی دانشگاه نیوکاسل انگلیس و عضو انجمن اسلامی بودم و در این چارچوب فعالیت می‌کردم، با شعار دروغ نجات انقلاب از آمریکایی شدن، عضو این گروهک شدم.
 
وی ادامه داد: سال 58 کمیته هوادارن مجاهدین خلق در انگلستان شکل گرفت و فردی به نام «احمد شاه‌بختی» از مسؤولان سازمان مجاهدین که به خوبی نهج‌البلاغه و قرآن می‌خواند و صحبت‌هایش بسیار جذاب بود، گفت که جمهوری اسلامی متکی بر بینش استثماری و سرمایه‌داری است و تنها یک نیروی ضد استثماری متکی بر طبقه کارگر می‌تواند ضد امپریالیسم باقی بماند.
 
خدابنده با اشاره به این القای مسؤول گروهک تروریستی منافقان که جمهوری اسلامی ایران به زودی آمریکایی می‌شود و تنها نیرویی که جلوی آن می‌ایستد، سازمان منافقان است، تصریح کرد: فضا در آن زمان به شدت ضد سلطنت و ضد شاه بود، نگرانی شدید ما این بود که مبادا شاه دوباره مسلط و نظام وابسته به آمریکا برقرار شود.
 
وی با بیان این‌که «شاه‌بختی» انگشت گذاشت بر روی همین نگرانی و خیلی‌ها را جذب این سازمان کرد، گفت: براساس تئوری فرقه‌ها، فرد ابتدا با فریب و دروغ جذب می‌شود و وقتی جذب شد، مراحل بعدی کنترل ذهن شروع شده و به جایی می‌رسد که الآن سازمان مجاهدین خلق افتخار می‌کنند، یکی از عناصر آمریکایی در بین آنها سخنرانی کند.
 
دروغ منافقان؛ کلید حل مشکلات دست ما است
 
این عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقان همچنین به چگونگی جذب افراد در این سازمان اشاره و ابراز کرد:‌ آنها بر روی مشکلات جامعه انگشت می‌گذارند و اشکالات را عین واقعیت برمی‌شمارند و تنها یک دروغ می‌گویند و آن اینکه کلید حل مشکلات دست آنها است و افراد کافی است به اندازه یک بند انگشت به این دروغ اعتماد کنند.
 
وی با اشاره به سخنی از خانم سینگل، یکی از متفکران در حوزه کنترل ذهن و فرقه‌شناسی که می‌گوید «افراد تحصیلکرده آسیب‌پذیرتر هستند و زدوتر جذب فرقه‌ةا می‌شوند»، ادامه داد: بچه ولگرد خیابانی را یک فرقه نمی‌تواند جذب کند، اما یک فرد دکتر را به راحتی جذب می‌کند، چراکه ذهنش پیچیده است و تجربه اجتماعی ندارد.
 
خدابنده تصریح کرد: بیشتر دانشجویان فنی و پزشکی، عضو فرقه‌ها می‌شوند و دانشجویان علوم انسانی و معارف کمتر جذب شده‌اند، چراکه ذهن در اثر مطالعات فنی و صرف نظری پیچیده شده و به راحتی با آن می‌شود کار کرد، اما تجربه اجتماعی به لحاظ این‌که چه کسی دروغ می‌گوید یا راست، در دست نیست.
 
رهبری، تشکیلات و ایدئولوژی سه مقوله هر فرقه
 
وی با بیان این‌که اعضای گروهک تروریستی منافقان ظواهر مذهبی را به شدت رعایت می‌کردند و شخص رجوی هم به شدت به این مسأله پایبند بود، گفت: مراسم عاشورا و تاسوعا در قرارگاه اشرف به بهترین شکل برگزار می‌شود، اما عمده فرقه‌ها بهانه مذهبی دارند و مبنای کار خود را بر اعتقادات مذهبی می‌گذارند، اما کارکرد اصلی آنها، تسلط و اشراف بر روی مقولات مذهبی نیست.
 
این عضو گروهک تروریستی منافقان توضیح دهد: بیشتر کسانی که جذب سازمان مجاهدین خلق در اروپا شدند، پیش از آن عضو انجمن اسلامی بودند و افرادی پایبند به موازین شرعی، به همین سبب جلسات انجمن دانشجویان مسلمان هوادار سازمان مجاهدین که در انگلیس برگزار می‌شد، تصویر امام خمینی‌(ره) هم در آن وجود داشت و این نشان می‌داد که سازمان مرحله به مرحله پیش می‌رفت و خانه آخر را به کسی نشان نمی‌داد.
 
وی با بیان این‌که هر فرقه‌ای دارای سه مقوله مهم رهبری، تشکیلات و ایدئولوژی بوده و رهبر فرقه مالک جان، مال، ناموس، فکر و اندیشه پیروانش است، ابراز کرد: در همه مذاهب محدودیت‌های را مشخص می‌کنند که شما غیر از این محدودیت‌ها، در انجام کارهای دیگر آزاد هستید، اما در فرقه‌ها شما هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید مگر چیزی که اجازه آن را گرفته‌اید.
 
علت پنهان شدن مسعود رجوی از انظار عمومی
 
خدابنده با یادآوری این مطلب که مسعود رجوی می‌گفت «نفستان برای مریم است و خونتان برای من»، جدا شدن از سازمان مجاهدین خلق را بالاترین خیانت و حکمش را مرگ عنوان کرد و درباره وضعیت حجاب در این سازمان توضیح داد: همه زنان عضو این سازمان حجاب دارند، اما مطمئنم اگر یک روز «مسعود رجوی» بگوید که همه حجابتان را بردارید، برمی‌دارند.
 
وی با بیان این‌که سابقه نداشته است که «مسعود رجوی» به سؤال کسی پاسخ دهد و علت این‌که امروز از دیده‌ها پنهان شده، همین موضوع است، افزود: وقتی اعضای این گروه دچار تردید شده و عملکرد فرقه با دستگاه ارزشی آنان متناقض می‌شود، به هیچ‌عنوان استدلال نمی‌کنند که چه چیزی خوب یا بد است، بلکه فرد را سرکوب روانی می‌کنند.
 
این عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقان به مقوله عملیات روانی در داخل این سازمان اشاره و تصریح کرد: جمعی را تشکیل می‌دهند و شروع می‌کنند فردی را که ظاهرا مسأله دارد یا دچار تناقض شده است به فریاد، فحش و تحقیر و آن قدر فرد را در آن نشست تحقیر می‌کنند که فکر کند چقدر حرف بیهوده‌ای زده است.
 
وی با بیان این‌که هر فردی دارای یک سیستم ایمنی است و سیستم ایمنی روانی بدن توانایی نه گفتن را به فرد می‌دهد، گفت: فرقه‌ها این سیستم ایمنی روانی را از بین می‌برند و توان نه گفتن از فرد گرفته می‌شود، با یک فرمان خود را آتش می‌زند، بدون این‌که فکر کند یا با یک نتیجه‌گیری منطقی به این جا رسیده باشد.
 
اخراج از پادگان اشرف و چگونگی ادامه کار گروهک تروریستی منافقان
 
خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اخراج منافقان از پادگان اشرف و چگونگی ادامه کار این گروهک تروریستی، ابراز کرد: «رجوی» تلاش می‌کند تا به آمریکا متصل شود، اما مورد اعتماد و قبول آمریکا نیست، چراکه آمریکا می‌داند وی و گروهکش به شدت مورد نفرت مردم ایران هستند، از این‌رو اگرچه سعی می‌کند تا این گروه حفظ شود، اما حساب جدی بر روی آن باز نمی‌کند.
 
وی با بیان این‌که دولت عراق هم به دلیل فضا و احساسات عراقی‌ها، دیگر این گروهک را در سرزمین خود نخواهد پذیرفت، قربانیان این سازمان را به سه دسته مردم ایران، مردم عراق و اعضای خود سازمان تقسیم کرد و ادامه داد: سازمان مجاهدین با همکاری رژیم بعث عراق بسیاری از شیعیان عراق را در جریان انتفاضه این کشور پس از جنگ اول خلیج فارس در کردستان و جنوب به قتل رساند و سرکوب کرد.
 
این مترجم و محقق خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پرونده شکایات علیه «مسعود رجوی» در محاکم قضایی عراق بیشتر از پرونده شکایت از «صدام حسین» است، محکمه قضایی عراق هم حکم بازداشت سیزده نفر را در قرارگاه اشرف صادر کرده بود که آمریکایی‌ها مانع آن شدند؛ دولت عراق نمی‌تواند بپذیرد که این‌ها باشند و آمریکا هم حاضر نیست یکی از این‌ها را به آمریکا ببرد، اگرچه می‌خواهد اینها باشند.
 
وی افزود: سازمان ملل و دولت آمریکا به این نتیجه رسیدند که اعضای سازمان را به صورت موقت به یک قرارگاه بزرگ به نام «لیبرتی» منتقل کنند و قرارگاه اشرف را به صاحبانش تحویل دهند، اتحادیه اروپا هم اینها را از لیست تروریستی خارج کرد تا دیگر کشورها آنها را بپذیرند، اما تاکنون هیچ کشوری حاضر نشده، حتی یک نفر از اعضای این گروهک تروریستی را به عنوان پناهنده بپذیرد.
 
ایدئولوژی سازمان منافقان؛ به قدرت رسیدن مسعود رجوی
 
خدابنده در بخش دیگری سخنان خود به اعلام شورای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر این‌که هر منافقی که از سازمان جدا شده و در داخل کشور شاکی خصوصی ندارد می‌تواند به کشور بازگشته و از عفو برخوردار شود، اشاره کرد و گفت:‌ همین الآن هم بسیاری از اعضای این گروهک به کشور برگشته‌اند و زندگی می‌کنند.
 
وی با بیان این‌که سازمان منافقان دیگر یک تهدید امنیتی و مقوله سیاسی و یا موضوع مورد بحث روز سیاست نیست، اظهار کرد: سازمان مجاهدین خلق تجربه خونباری است که نباید فراموش شود، باید ‌زوایای مختلف آن به درستی شکافته و از بهای سنگینی که ملت ایران برای این قضیه پرداخت کرده است، نتیجه‌ گرفته شود.
 
این عضو جدا شده گروهک تروریستی منافقان، تکلیف رجوی را روشن دانست و در پاسخ به این سؤال که منافقان مطرح می‌کنند چون امام‌(ره) به آنها وعده داده بود به پست و مقام برسند، اما پس از انقلاب هیچ پست و مقامی به آنها داده نشد، از انقلاب جدا شدند، گفت: ایدئولوژی سازمان منافقان تنها به قدرت رسیدن مسعود رجوی است.
 
وی تصریح کرد: امام خمینی‌(ره) تنها روحانی بود که قاطعانه در برابر سازمان مجاهدین ایستاد، چراکه رجوی تنها بخشی از قدرت را نمی‌خواست، مدعی بود که رهبری انقلاب دزدیده شده است، خودش را رهبر انقلاب می‌دانست و کمتر از رهبری انقلاب جای دیگری نمی‌نشست و می‌خواست مسلط بر همه باشد. /920/ ز503/ن
ارسال نظرات