۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۴۵۰۱۸
آیت الله موسوی جزایری:

برخورد مدبرانه با مشکلات راه رسیدن به اهداف کشور است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را عامل خنثی شدن توطئه دشمنان و شکوفایی بیش از پیش کشور در شرایط تحریم دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف باید با مشکلات با تدبیر برخورد کرد.
ديدار آيت الله موسوي جزايري با مديران و کارکنان شرکت مناطق نفت خيز جنوب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، با تبریک عید غدیرخم، به تبیین شرح عظمت و اهمیت این عید بزرگ پرداخت و اظهار داشت: در این برهۀ حساس زمانی کلیۀ نهادها و ارگان ها، مسؤولیتی مهم و اثر گذار بر عهده دارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت و مسؤولان باید با اتحاد و یکپارچگی افزون بر ناامید کردن دشمن، ایران را بر مسند اقتدار جهانی بنشانند.

آیت الله موسوی جزایری رسیدن به موفقیت را در گرو تلاش و کوشش دانست و افزود: به طور حتم این راه، سختی و مشکلات خاص خود را به همراه دارد و لازم است که همگان با درایت و تدبیر با این مشکلات برخورد کنند.

راه حل پیروزی در جنگ نرم تدبیر برای رفع مشکلات است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که اکنون کشور در جنگ نرم با دشمن به سر می برد، ابراز داشت: راه حل پیروزی در جنگ نرم تدبیر برای رفع مشکلات است.

وی با انتقاد از سوء استفاده کنندگان از شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: در این میان خیانت بزرگ و نفاق خطرناک این است که عده ای بخواهند از این شرایط به نفع شخصی خود استفاده کنند و با اقدامات شیطانی از قبیل احتکار بر معضلات موجود و گرانی ها دامن بزنند.

امام جمعه اهواز به مشکلات و سختی های دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: در اوج جنگ تحمیلی نیز شاهد بودیم که عده ای سود جو دست به احتکار می زدند؛ این اعمال قساوت قلب زیادی می طلبد و این افراد باید به مجازات اعمال ننگین شان برسند.

اقتصاد مقاومتی باید به معنای واقعی کلمه در کشور تحقق پیدا کند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی باید به معنای واقعی کلمه در کشور تحقق پیدا کند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به کمتر شدن وابستگی کشور نسبت به وارد کردن اقلام مصرفی، مصالح ساختمانی و بسیاری از ملزومات دیگر از خارج، ابراز داشت: ما از منابع اقتصادی، زمین های حاصل خیز کشاورزی و صنایع مختلف و فراوانی برخورداریم و باید با بهره گیری از این منابع مشکلات کشور را حل کنیم./9464/پ202/ج

ارسال نظرات