۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۳۶۳
امام جمعه شیراز:

تربیت طلاب دغدغه اصلی آیت الله ملک حسینی بود

خبرگزاری رسا ـ نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز در بیانیه‌ای ارتحال آیت‌الله سید کرامت‌‌الله ملک حسینی را تسلیت گفت.
آيت الله ملک حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز در بیانیه‌ای ارتحال آیت‌الله حاج سید کرامت‌‌الله ملک حسینی را تسلیت گفت و از دوستداران و علاقه‌مندان وی جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر آن فقیه عالیقدر دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

ضمن عرض تسلیت و تأثر فراوان از ضایعه مولمه ارتحال عالم عامل، عارف واصل، فقیه اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) روحانی شجاع و مجاهدی بصیر ابوالشهید حضرت آیت‌الله آقای حاج سید کرامت‌‌الله ملک حسینی طاب ثراه درگذشت آن فقیه وارسته را به پیشگاه مبارک حصرت ولی الله الاعظم(عج)، عموم مراجع عظام به ویژه رهبر معظم انقلاب، علماء اعلام، مردم شریف استان‌های کهکیلویه و بویر احمد و فارس و علی‌الخصوص بیت رفیع ملک حسینی خاصه آقازادگان گرامی، تسلیت عرض می‌نماییم.

سوابق مبارزاتی و مجاهدت‌های خاص ایشان در دوران قبل از انقلاب و در زمان تثبیت نظام مقدس اسلامی و حفظ آرمان‌های امام و شهداء بر کسی پوشیده نیست از خصائص بارز ایشان جدیت در بحث و درس و دلدادگی به تربیت طلاب علوم دینی و بسط و گسترش مکتب فقه جعفری بود که تا ایام پایانی زندگانی پرخیز و برکت ایشان باقی مانده بود.

از عموم دوستداران و علاقه‌مندان به ساحت مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) جهت شرکت در مراسم تشییع و بزرگداشت آن فقیه عالی‌قدر دعوت به عمل می‌آید./997/د101/ب

ارسال نظرات